Template:On this day/14 November
- 1851 – Moby-Dick, a novelle bi Herman Melville (picturt), is published in the USA.
- 1918 – Czechoslovakie acomes a republic.
- 1922 – The British Broadcasting Company begins radio service in the Unitit Kinrick.
- 1940 – Warld War II: In Ingland, Coventry is hivily bombed bi German Luftwaffe bombers. Coventry Cathedral is awmaist completely destroyed.
- 1975 – Wi the signin o the Madrid Accords, Spain abandons Wastren Sahara.
Gottfried Wilhelm Leibniz (d. 1716) · Claude Monet (b. 1840) · Charles, Prince o Wales (b. 1948)