Template:On this day/12 October
- 539 BC – The airmy o Cyrus the Great o Persie taks Babylon, endin the Babylonian empire.
- 1492 – Christopher Columbus's first expedeetion maks landfaw in the Caribbean, speceefically in The Bahamas.
- 1692 – The Salem witch trials are endit bi a letter frae the govrenor o the Massachusetts Bay Province.
- 1810 – The ceetizens o Munich hauld the first Oktoberfest.
- 1822 – Pedro I o Brazil (picturt) is proclaimed the emperor.
Edward VI o Ingland (b. 1537) · Pedro I o Brazil (b. 1798) · Hugh Jackman (b. 1968)