Sherine Ahmed Abdel Wahhab|
8 October 1980
|Hauf-marrae(s)||Mohammad Mustafa (m. 2007)|
Sherine Ahmed Abdel Wahhab (Arabic: شيرين عبد الوهاب, born 8 October 1980) kent simply as Sherine (Arabic: شيرين), is a Egyptian sangster an actress frae Cairo. Sherine began her career wi the single Ah Ya Leil in 2000, an haes syne released several albums that include 2 EPs an 3 LPs.
Early life[eedit | eedit soorce]
Sherine wis born on 8 October 1980 in Cairo, Egyp. She grew up next tae the Citadel in a vera modest an simple neebourheid. Though she wisna technically poor or livin in poverty, her lifestyle wis far frae luxurious. Syne her early beginnins she developit a strang inclination and passion towards singing. She cites airtists like Warda Al-Jazairia an Samira Said tae be her definitive muisical idols, influencin her singin style. She expresses her love for Shadia, Fayza Ahmad, Najat Al-Sagheera, Umm Kulthum, in addition tae Thekra an Assala Nasri frae the modren era an aw. She entered the Egyptian Music Institute an droppit oot the seicont year, optin tae perform for a livin an seekin a record company tae represent her an manage her muisical career. Sherine haes aaways demonstratit unthirldom an strang will syne the beginnins, fechtin mony obstacles an challenges till feenally makkin it tae the top.
Personal life[eedit | eedit soorce]
Sherine haes aaways been vera open aboot her love life. Afore profeesionally becomin a sangster, she wis marriet tae muisic arranger Medhat Khamis. The marriage lastit for a vera short time, an endit wi a divorce. Later on Sherine wis involvit wi twa men, being briefly engagit tae them.
In 2007, Sherine marriet muisic arranger Mohammad Mustafa. Accordin tae baith o them thare wis an on an aff relationship afore the marriage that spanned several years. The wedding was attended bi the couple's faimily members an close friends includin Asalah Nasri, Tareq Al Arian, Menna Shalabi, Waleed Saad, Hani Mahrous, Amir Abdul-Majid an Hani Rushdi. Sherine haes twa dochters (Maryam an Hana) wi her husband an aw.
Discografie[eedit | eedit soorce]
- Free Mix 3 wi Tamer Hosny (2002) Label: Free Music Art Production
- Garh Tany (translation: Anither Wound) (2003) Label: Free Music Art Production
- Lazem A'eesh (translation: A hae tae Live/Survive) (2005) Label: Free Music Art Production
- Bataminak (A'm Reassurin You) (2008) Label: Rotana
- Habeat (A Fell in Love) (2009) Label: Rotana
- Esaal Alaya (Ask Aboot Me) (2012) Label: Rotana
Singles[eedit | eedit soorce]
- "Ala Baly" (On my mind)
- "Ah Ya Leil" (Oh, night!)
- "Ma Btefrahsh" (You don't frolick)
- "Enak" (About you)
- "Sabri Aleel (Melody Remix)" (My patience is little)
- "Baladi" ft. Muhammad Noor (My Country)
- "Al'am Al Jadeed" ft. Fadl Shaker (The New Year)
- "Mish 'Aiza Gheirak Inta" (I don't want anyone but you)
- "Mish Hafdhal" (I won't keep on [like this])
- "Ana Mish Beta'it El Kalam Dah" (This is not my thing!)
- "Lebnan Fel Alb" (Dedicated to Lebanon) (Lebanon in the heart)
- "Albi Leek" ft. Hany Shakir (My heart's for you)
- "Ma Sherebtesh Mn Nelha" (Didn't you drink from its nile?)
- "Bahibik Ya Omi" (I love you, oh Mother)
- "Bekelma Menak" (With a single word from you)
- "Akheran Etgaraat" (Finally, I dared)