Tendulkar wi the ICC Cricket Warld Cup in 2015
|Full name||Sachin Ramesh Tendulkar|
|Born||24 Aprile 1973|
Bombay (nou Mumbai), Maharashtra
|Nickname||God of Cricket, Little Master, Master Blaster|
|Hicht||5 ft 5 in (165 cm)|
|Bowlin style||Richt-airm medium, leg break, aff brak|
|Test debut (cap 187)||15 November 1989 v Pakistan|
|Last Test||14 November 2013 v Wast Indies|
|ODI debut (cap 74)||18 December 1989 v Pakistan|
|Last ODI||18 March 2012 v Pakistan|
|ODI shirt no.||10|
|Only T20I (cap 11)||1 December 2006 v Sooth Africae|
|Domestic team information|
|1988||Cricket Club of India|
|2008–2013||Mumbai Indians (squad no. 10)|
|Soorce: ESPNcricinfo, 15 November 2013|
Sachin Ramesh Tendulkar (born 24 Aprile 1973) is an umwhile Indian cricketer an caiptain, widely regairdit as ane o the greatest batsmen o aw time. He teuk up cricket at the age o eleiven, made his Test debut on 15 November 1989 against Pakistan in Karachi at the age o sixteen, an went on tae represent Mumbai domestically an Indie internaitionally for close to twenty-fower years. He is the anly player tae hae scored ane hundwe internaitional centuries, the first batsman tae score a dooble century in a One Day International, the haulder o the record for the nummer o runs in baith ODI an Test cricket, an the anly player tae complete mair nor 30,000 runs in internaitional cricket.
References[eedit | eedit soorce]
- Bal, Sambit. "Sachin Tendulkar—Cricinfo Profile". ESPNcricinfo. Archived frae the oreeginal on 14 November 2010. Retrieved 14 December 2007. Cite uses deprecated parameter
- "Sachin Tendulkar: How the Boy Wonder became Master Blaster". NDTV. 6 November 2013. Archived frae the oreeginal on 16 November 2013. Retrieved 17 November 2013. Cite uses deprecated parameter
- Gupta, Gaura (13 November 2013). "Top guns salute Master Blaster Sachin Tendulkar". The Times of India. Archived frae the oreeginal on 18 November 2013. Retrieved 17 November 2013. Cite uses deprecated parameter
- "Sachin Tendulkar is greatest cricketer in history – Brian Lara". BBC. Retrieved 19 November 2013.
- "Is Sachin Tendulkar the greatest batsman of all time?". The Daily Telegraph. Retrieved 19 November 2013.
- Alex Brown (11 October 2013). "Cricket's greatest batsmen: Sachin Tendulkar v Don Bradman." News.com.au
- "Revealed! What makes Sachin Tendulkar the greatest batsman..." rediff.com. Retrieved 5 August 2014.
- "Greater than Bradman". Wisden Almanack. Retrieved 19 November 2013.
- "Records / Combined Test, ODI and T20I records / Batting records ; Most runs in career". ESPNcricinfo. 17 November 2013. Retrieved 17 November 2013.