Tendulkar wi the ICC Cricket Warld Cup
|Full name||Sachin Ramesh Tendulkar|
24 Aprile 1973|
Bombay (nou Mumbai), Maharashtra, Indie
|Nickname||Tendlya, Little Master, Master Blaster|
|Hicht||5 ft 5 in (165 cm)|
|Bowlin style||Richt-airm medium, leg break, off break|
Wife: Anjali Tendulkar (m. 1995)|
Dauchter: Sara Tendulkar (b. 1997)
Son: Arjun Tendulkar (b. 1999)
|Test debut (cap 187)||15 November 1989 v Pakistan|
|Last Test||14 November 2013 v West Indies|
|ODI debut (cap 74)||18 December 1989 v Pakistan|
|Last ODI||18 March 2012 v Pakistan|
|ODI shirt no.||10|
|Only T20I (cap 11)||1 December 2006 v Sooth Africae|
|Domestic team information|
|1988||Cricket Club of India|
|2014||Marylebone Cricket Club|
|Soorce: Cricinfo, 15 November 2013|
Sachin Ramesh Tendulkar (born 24 Aprile 1973) is an umwhile Indian cricketer an caiptain, widely regairdit as ane o the greatest batsmen o aw time. He teuk up cricket at the age o eleiven, made his Test debut on 15 November 1989 against Pakistan in Karachi at the age o sixteen, an went on tae represent Mumbai domestically an Indie internaitionally for close to twenty-fower years. He is the anly player tae hae scored ane hundwe internaitional centuries, the first batsman tae score a dooble century in a One Day International, the haulder o the record for the nummer o runs in baith ODI an Test cricket, an the anly player tae complete mair nor 30,000 runs in internaitional cricket.
References[eedit | eedit soorce]
- Bal, Sambit. "Sachin Tendulkar—Cricinfo Profile". ESPNcricinfo. Retrieved 14 December 2007.
- "Sachin Tendulkar: How the Boy Wonder became Master Blaster". NDTV. 6 November 2013. Retrieved 17 November 2013.
- Gupta, Gaura (13 November 2013). "Top guns salute Master Blaster Sachin Tendulkar". The Times of India. Retrieved 17 November 2013.[deid airtin]
- "Sachin Tendulkar is greatest cricketer in history – Brian Lara". BBC. Retrieved 19 November 2013.
- "Is Sachin Tendulkar the greatest batsman of all time?". The Daily Telegraph. Retrieved 19 November 2013.
- Alex Brown (11 October 2013). "Cricket's greatest batsmen: Sachin Tendulkar v Don Bradman." News.com.au
- "Revealed! What makes Sachin Tendulkar the greatest batsman..." rediff.com. Retrieved 5 August 2014.
- "Greater than Bradman". Wisden Almanack. Retrieved 19 November 2013.
- "Records / Combined Test, ODI and T20I records / Batting records ; Most runs in career". ESPNcricinfo. 17 November 2013. Retrieved 17 November 2013.