8 Julie 1943|
Tongchon, Gangwon, Japanese Korea
|Residence||Pyongyang, North Korea|
|Alma mater||Pyongyang Varsity o Theatre an Film|
|Kent for||Umwhile heid reporter for KCTV|
|Revised Romanisation||I Chunhi|
Ri Chun-hee (an aa romanised as Ri Chun Hee an Ri Chun Hui;  born 8 Julie 1943) is a retired news anchorwumman for North Korean broadcaster Korean Central Television (KCTV). She is most notable for her characteristic emotional and sometimes vitriolic tone, describit as "passionate", "vaguely menacin", an "aggressive". Ri made the offeecial announcements o the daiths o Kim Il-sung in 1994 an Kim Jong-il in 2011. In a news report bi CCTV News on 24 Januar 2012, Ri annoonced her retirement as chief newsreader at KCTV. She haes periodically reappeared on televeesion in the years syne, teepically tae mak an annooncement regairdin the kintra's militaristic development.
References[eedit | eedit soorce]
- Makino, Yoshihiro (16 December 2011). "North Korea's 'People's broadcaster' missing". Asia & Japan Watch. Asahi Shimbun. Archived frae the oreeginal on 8 May 2013.
- Madden, Michael (2010). Bermudez, Joseph S., Jr., ed. "Ri Chun Hui" (PDF). KPA Journal. 1 (10): 4–5. Archived (PDF) frae the oreeginal on 12 January 2011.
- Harris, Elizabeth A.; Mackey, Robert (19 December 2011). "The Lede: On North Korean State Television, News of the Leader's Death and Floods of Tears". The New York Times. ISSN 0362-4331. Archived frae the oreeginal on 15 September 2015.
- on YouTube annooncin Ri's retirement
- "The only woman North Korea trusts to deliver its most important propaganda: Ri Chun-hee – the news anchor Kim Jong-un wheels out when he wants to impress the world". dailymail.co.uk. Retrieved 7 January 2016.