Peter Moore (serial killer)
|Birth name||Peter Howard Moore|
|An aw kent as||The Man In Black|
|Nummer o victims||4|
Peter Moore (born 1940) is a Welsh serial killer who awned an managit a number o cinemas in North Wales. He murdered fower men in 1995. Due tae his attire he wis dubbit the "man in black".
Creemes[eedit | eedit soorce]
Victims[eedit | eedit soorce]
- Henry Roberts, a 56-year-auld gay man who livit in Anglesey; stabbit tae daith in September 1995
- Edward Carthy, a 28-year-auld man whom Moore met in a gay bar; stabbit tae daith in Clocaenog Forest in October 1995
- Keith Randles, a 49-year-auld traffic manager; stabbit tae daith in November 1995 on the A5 road in Anglesey
- Anthony Davies, 40; stabbit tae daith in Pensarn Beach, Abergele in December 1995
Trial[eedit | eedit soorce]
Durin his trial, Moore tauld the jury the creemes wur committit bi a homosexual lover he elknamit "Jason" efter the killer in the Friday the 13th horror films. The jury foond him guilty on aw coonts.
Impreesonment[eedit | eedit soorce]
Durin his time in Wakefield Prison Moore befriendit Harold Shipman, the serial killer an umwhile GP who hanged hissel in Januar 2004. In Juin 2008, Moore wis tauld bi the Heich Court that he wad spend the rest o his life in preeson.On 3 Mairch 2011 Moore challengit the rulin in the European Court o Human Richts, wi a view tae haein his sentence quashed an such sentences ootlawed throughoot Europe. Housomeivver, on 17 Januar 2012 it wis annooncit that his appeal haed failed.
References[eedit | eedit soorce]
- "Killer's witness appeal ad rejected". BBC News. 3 February 2004.
- Butler, Carl (2008-06-13). "Serial killer Peter Moore will die in prison". Daily Post. Retrieved 2008-09-09.
- "Serial killer Peter Moore's 'death' denied by Broadmoor". BBC News. 13 October 2011. Retrieved 13 October 2011.
- Burrell, Ian; Jonathan Foster (1996-11-30). "Man in black is jailed for life over gay serial murders". The Independent (London). Retrieved 2010-09-22.
- Gardner, Tony. "Shipman's bizarre circle of jail pals". Yorkshire Evening Post. Retrieved 2008-09-09.
- Eleanor Barlow (3 March 2011). "Flintshire murderer Peter Moore in European Court of Human Rights appeal over life sentence". The Flintshire Chronicle. Retrieved 13 October 2011.
- "Murderers lose appeal against whole life tariffs". BBC News. 17 January 2012.