|• McCune-Reischauer||Nyŏngbyŏn-kun (Yŏngbyŏn-kun)|
|• Revised Romanization||Nyeongbyeon-gun (Yeongbyeon-gun)|
The ceety wis hivily fortifee'd durin the 15t century as a result o its strategic position, an durin the Joseon Dynasty, became a famous retreat for the aristocratic Yangban due tae its fantastic scenery. The ceety's Yaksan, meanin medicine muntain, wis weel kent for its bonnie azaleas; the famous modren poet Kim So-wol wrote ane o his best-kent poems on this subject. Twa ither muntains, Yaksan-dongdae, east o Yaksan, an Moran Hill are famous scenic spots an aw. Yongbyon hooses mony important relics an aw, includin the Chonju and Soun Buddhist temples, datin frae 1345 an 1684 respectively; the Ryuksung Pavilion, famous for "sax scenic views" o Yongbyon; an the Cholong Castle, built tae protect the ceety durin the Yi dynsty. The sooth gate o Yongbyon, cried Mannomun, is famous an aw.
The Yongbyon Nuclear Scientific Research Center, a major component o the North Korean nuclear program, is locatit here.
See an aw[eedit | eedit soorce]
References[eedit | eedit soorce]
- http://www.kcckp.net/ko/periodic/todaykorea/index.php?contents+2960+2007-09+101+15[deid airtin]
- http://www.kcckp.net/en/periodic/todaykorea/index.php?contents+3101+2007-11+103+6[deid airtin]
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
- Interactive map of Yongbyon site
- North Korea's nuclear facilities by Google Earth
- Map o Nyongbyon, in Korean