Netherlands naitional fitbaw team
The Flying Dutchmen
|Association||Koninklijke Nederlandse Voetbalbond (KNVB)|
|Heid coach||Louis van Gaal|
|Caiptain||Robin van Persie|
|Maist kaips||Edwin van der Sar (130)|
|Tap scorer||Robin van Persie (46)|
|Hame stadium||Amsterdam Arena (52,500)
De Kuip (47,500)
Philips Stadion (35,000)
|Heichest||1 (August 2011 – September 2011)|
|Lawest||25 (May 1998)|
|Heichest||1 (Mar 1911 – Mar 1912, Jun 1912, Aug 1920; Jun 1978, Jun 1988 – Jun 1990, Jun–Sep 1992, Jun 2002, Jun–Sep 2003, Oct 2005, Jun 2008, Jul 2010, Jun 2014)|
|Lawest||56 (October 1954)|
| Belgium 1–4 (a.e.t.) Netherlands
(Antwerp, Belgium; 30 April 1905)
| Netherlands 11–0 San Marino
(Eindhoven, Netherlands; 2 September 2011)
| England Am. 12–2 Netherlands
(Darlington, Ingland; 21 Dizember 1907)
|Appearances||10 (first in 1934)|
|Best result||Runners-up, 1974, 1978 and 2010|
|Appearances||9 (first in 1976)|
|Best result||Champions, 1988|
The Netherlands naitional fitbaw team (Dutch: Nederlands nationaal voetbalelftal) represents the Netherlands in internaitional association fitbaw. It is controlled bi the Ryal Dutch Fitbaa Association (KNVB), the govrening bouk for fitbaw in the Netherlands.
The Dutch hauld the record for playin the maist Warld Cup feenals athoot iver winnin the tournament. They finished seicont in the 1974, 1978, an 2010 Warld Cups, luisin tae Wast Germany, Argentinae, an Spain respectively. The team is vera famous for its mastery o Total Football. They wan the UEFA European Championship in 1988.
References[eedit | eedit soorce]
- "Holland Football Facts". Holland.com. 2013-07-25. Retrieved 2013-07-25.
- "Holland's media-friendly football pros". Radio Netherlands Worldwide. 2011-12-17. Retrieved 2013-07-25.
- The Netherlands reached the top spot in the FIFA ranking on August 10, 2011. FIFA will publish the ranking on August 24.
- Note that this match is no considered tae be a full internaitional bi the English Football Association, an does no appear in the records o the Ingland team
- "Netherlands vs. Holland".