Muhammad al-Gaddafi (born 1970; Arabic: محمد القذافي) is the eldest son o Muammar Gaddafi. He is heid o the Libie Oleempic Committee. While he wis regardit as a possible successor as ruler o Libie from his father, he is reportit tae be uninterestit in the role.
He is an aa the chairman o the General Posts and Telecommunications Company which awns an operates cell phone an satellite services in Libie. The company is the main internet provider tae Libie, an immediately efter the beginnin o protests against the Gaddafi regime in Februar 2011 which led tae the ceevil war, it cut internet links atween Libya an the rest o the warld.
Libie ceevil war[eedit | eedit soorce]
On August 21, 2011, durin wha appears tae be the endgame o the Libie ceevil war, rebel forces o the Naitional Transitional Cooncil claimed tae hae acceptit Muhammad's surrender as they owerteuk intae Tripoli. This wis later confirmed when he gave a phone interview to Al Jazeera, sayin that he surrendered tae the rebels an haes been treatit well afore the line went deid frae apparent gunfire. The National Transitional Council head later spoke tae Al Jazeera assurin Muhammad's safety. Muhammad spoke tae Al Jazeera again confirmin his safety an that o his family.
References[eedit | eedit soorce]
- Libyan Olympic Committee. Olympic.org.
- James Verini (22 May 2011). "The Good Bad Son". New York Magazine. Retrieved 20 June 2011.
- Cellular News, Feb 2007 at Libya Planning to Privatize Phone Networks
- The Guardian, 19 Feb 2011 at
- "Little Resistance as Rebels Enter Tripoli". The New York Times. August 21, 2011. Retrieved August 21, 2011. Unkent parameter
- "Gaddafi Son in Libyan Rebel Custody". Al Jazeera. August 21, 2011. Retrieved August 21, 2011.