The "Scots" that wis uised in this airticle wis written bi a body that haesna a guid grip on the leid.
Please mak this airticle mair better gin ye can.
|CEO, Ken Kobayashi|
|Products||Minin, shipbiggin, telecom, financial services, insurance, electronics, automotive, construction, heavy industries, ile an gas, real estate, fuids an beverages, chemicals, steel, aviation an ithers|
|Revenue||US$ 248.6 Billion (2010)|
|Profit||US$ 7.2 Billion (2010)|
Nummer o employees
|Subsidiaries||Leet o subsidiars|
The Mitsubishi Group; 三菱グループ, Mitsubishi Gurūpu, Mitsubishi Group o Companies, or Mitsubishi Companies is a Japanese conglomerate consistin o a range o autonomous businesses that share the Mitsubishi name, trademark an legacy. The Mitsubishi group o companies form a loose entity, the Mitsubishi Keiretsu, that is aften referenced in Japanese an US media an offeecial reports; in general these companies aw descend frae the zaibatsu o the same name. The top 25 companies are memmers o the Mitsubishi Kin'yōkai, or "Friday Club", an meet monthly. The Mitsubishi.com Committee is meant tae facilitate communication an access o the brand throu a portal wab steid.
References[eedit | eedit soorce]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Mitsubishi.|
|This Asie-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|
- Conglomerate companies based in Tokyo
- Aircraft manufacturers o Japan
- Display technology companies
- Manufacturin companies based in Tokyo
- Pulp an paper companies o Japan
- Rowin stock manufacturers o Japan
- Multinaitional companies heidquartert in Japan
- Companies based in Osaka Prefectur
- Companies established in 1870
- 1870 establishments in Japan
- Asie stubs