The "Scots" that wis uised in this airticle wis written bi a body that haesna a guid grip on the leid.
Please mak this airticle mair better gin ye can.
|Fate||Merged wi Boeing|
|Successor||The Boeing Company|
|Foondit||28 Aprile 1967|
|Defunct||1 August 1997 (date o merger)|
|Heidquarters||Berkeley, Missouri, Unitit States|
|Wabsteid||MDC.com (archived copy)|
McDonnell Douglas wis a major American aerospace manufacturin corporation an defence contractor formed bi the merger o McDonnell Aircraft an the Douglas Aircraft Company in 1967.
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ Boeing Chronology, 1997–2001 at boeing.com.
- McDonnell Douglas
- McDonnell Douglas mergers an acquisitions
- Aircraft manufacturers o the Unitit States
- Aerospace companies o the Unitit States
- Defense companies o the Unitit States
- Manufacturin companies based in Californie
- Companies based in Long Beach, Californie
- Companies based in St. Louis Coonty, Missouri
- Manufacturin companies established in 1967
- 1967 establishments in Californie
- 1967 establishments in Missouri
- Manufacturin companies disestablished in 1997
- Boeing mergers an acquiseetions
- Defunct aircraft manufacturers o the Unitit States
- Defunct helicopter manufacturers o the Unitit States
- Berkeley, Missouri
- Collier Trophy recipients
- History o Long Beach, Californie