Matlin receivin a Motion Pictures Star
at the Hollywood Walk of Fame, 2009
|Born||Marlee Beth Matlin|
24 August 1965
Morton Grove, Illinois, U.S.
|Kent for||Children of a Lesser God, Switched at Birth an "The West Wing"|
|Hauf-marrae(s)||Kevin Grandalski (m. 1993)|
Marlee Beth Matlin (born August 24, 1965) is an American actress. She wan the Academy Awaird for Best Actress in a Leadin Role for Children of a Lesser God (1986). Her wirk in film an telly haes resultit in a Gowden Globe awaird, wi twa addeetional nominations, an fower Emmy nominations. Deaf syne she wis 18 month auld, due tae illness an heich fevers, she is an aa a prominent member o the National Association of the Deaf. Her langtime interpreter is Jack Jason.
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ Matlin, Marlee, I'll Scream Later, New York: Simon Spotlight Entertainment, 2009, p. 3.
- ↑ "Marlee Matlin: ‘Do What You Have To Do’", NPR, August 11, 2010.
- ↑ Rick Rojas, "Jack Jason gives voice to, but doesn't talk over, Marlee Matlin", Los Angeles Times, May 21, 2011.
- 1965 births
- 20t-century American actresses
- 21st-century American actresses
- 21st-century American writers
- 21st-century American novelists
- Actresses frae Illinois
- American deaf actresses
- American film actresses
- American fowk o Roushie-Jewish strynd
- American televeesion actresses
- Best Actress Academy Awaird winners
- Best Drama Actress Gowden Globe (film) winners
- Deaf activists
- HIV/AIDS activists
- Jewish American actresses
- Livin fowk
- Fowk frae Arlington Heights, Illinois
- Fowk frae Morton Grove, Illinois
- American autobiografers
- 21st-century weemen writers
- Deaf writers
- Jewish American writers
- Writers frae Chicago
- Weemen autobiografers
- American weemen novelists