|Maria Amalia o Saxony|
Maria Amalia overlooking the Neapolitan croun, bi Giuseppe Bonito, c. 1745.
|Queen consort o Spain|
|Tenur||10 August 1759 – 27 September 1760|
|Queen consort o Naples an Sicily|
|Tenur||19 Juin 1738 – 10 August 1759|
|Born||24 November 1724|
Dresden Castle, Dresden, Saxony
|Dee'd||27 September 1760 (aged 35)|
Buen Retiro Pailace, Madrid, Spain
|Buirial||El Escorial, Spain|
|Spouse||Charles III o Spain|
|Issue||Infanta Maria Josefa|
Maria Luisa, Haly Roman Empress
Felipe, Duke o Calabrie
Charles IV o Spain
Ferdinand I o the Twa Sicilies
Infante Antonio Pascual
Infante Francisco Javier
|Faither||Augustus III o Poland|
|Mither||Maria Josepha o Austrick|
Maria Amalia o Saxony (Maria Amalia Christina Franziska Xaveria Flora Walburga; 24 November 1724 – 27 September 1760) wis Queen consort o Naples an Sicily frae 1738 till 1759 an then Queen consort o Spain frae 1759 until her daith in 1760, bi mairiage tae Charles III o Spain. A popular consort, she oversaw the construction o the Caserta Pailace outside Naples an various other projects, and she is kent for her influence upon the affairs o state. Moving tae Spain in 1759, she then set about the improvements tae the Ryal Pailace o Madrid but died before its completion. Maria Amalia wis politically active an openly participated in state affairs in both Naples an Spain. She wis aa a sister o Dauphine Marie Josèphe o Fraunce (mither o the futire Louis XVI. Her first cousin wis Empress Maria Theresa. Her third son founded the Bourbons o the Twa Sicilies.
Issue[eedit | eedit soorce]
- Princess Maria Isabel (6 September 1740 – 2 November 1742) died in childhood.
- Princess Maria Josefa (20 Januar 1742 – 1 Aprile 1742) died in childhood.
- Princess María Isabel Ana (30 Aprile 1743 – 5 Mairch 1749) died in childhood.
- Princess María Josefa (6 Julie 1744 – 8 December 1801).
- Princess Maria Luisa (24 November 1745 – 15 Mey 1792) mairit Leopold II, Haly Roman Emperor and haed issue.
- Prince Felipe, Duke o Calabrie (13 Juin 1747 – 19 September 1777).
- Charles IV o Spain (11 November 1748 – 19 Januar 1819 mairit Maria Luisa o Parma an haed issue.
- Princess Maria Teresa (2 December 1749 – 2 Mey 1750) died in childhood.
- Ferdinand I o the Twa Sicilies (12 Januar 1751 – 4 Januar 1834 mairit Maria Carolina o Austrick an haed issue.
- Prince Gabriel (11 Mey 1752 – 23 November 1788). mairit Infanta Mariana Vitória o Portugal an haed issue.
- Princess Maria Ana (3 Julie 1754 – 11 Mey 1755) died in childhood.
- Prince Antonio Pascual (31 December 1755 – 20 April 1817. mairit Infanta María Amalia o Spain
- Prince Francisco Javier (15 Februar 1757 – 10 Aprile 1771, died in childhood.
Teetles an styles[eedit | eedit soorce]
- 24 November 1724 - 19 Juin 1738 Princess Maria Amalia o Saxony, Duchess o Saxony.
- 19 Juin 1738 – 10 August 1759 Her Majesty The Queen [o Naples an Sicily]
10 August 1759 – 27 September 1760 Her Majesty The Queen [o Spain]
Ither wabsteids[eedit | eedit soorce]
Media relatit tae Maria Amalia o Saxony at Wikimedia Commons