Jump to navigation Jump to search
Lula mey refer tae:
People[eedit | eedit soorce]
- Luiz Inácio Lula da Silva (born 1945), umwhile Preses o Brazil
- Luiz Ribeiro Pinto Neto (born 1946), Brazilian fitbawer elk-namit "Lula"
- Lula (sangster) (born 1973), German sangster
- Lula Barbosa da Silva (born 1970), Brazilian beach volleybaw player
- Lula Côrtes (d. 2011), Brazilian muisicker
- Lula Ferreira (born 1951), Brazilian basketbaw coach
- Lula Galvão (born 1962), Brazilian guitarist
- Lula Greene Richards (1849-1944), American poet
- Lula Mae Hardaway (1930-2006), American sangwriter, Grammy Awaird nominee, mither o Stevie Wonder
- Lula Wardlow (1876-1970), American businesswumman, Methodist meenister an politeecian
- Carson McCullers (1917–1967), American writer born as Lula Carson Smith
- Luís Alonso Pérez (1922-1972), Brazilian fitbaa coach, twice Sooth American champions wi Santos FC
Characters[eedit | eedit soorce]
- Lula, a figure in the Disney cartoon Dave the Barbarian
Places[eedit | eedit soorce]
- Lula, Sardinie, a smaw toun in the Province o Nuoro
- Lula, Levice District, a veelage
- Unitit States
Ither[eedit | eedit soorce]
- Lula (avocado), an avocado cultivar frae Florida.
- Lula, a Breetish fashion magazine
- Lula, the Portuguese wird for squid
- Lula, the Cebuano, a dialect o Tagalog, wird for grandmither
- Lula gemmes, Windows gemmes placit in business warld o pornografie, an a chairacter therein
- LULA, a fireairm magazine speedloader
- Lula Cafe, a restaurant in the Logan Square neebourheid o Chicago
| This disambiguation page leets airticles associatit wi the same title.
If an internal link led ye here, ye mey wish tae chynge the link tae point directly tae the intendit airticle.