Maynard at the 2010 Texas Book Festival
|Born||5 November 1953|
Durham, New Hampshire, Unitit States
|Hauf-marrae(s)||Steve Bethel (1977-1989; divorcit; three childer)|
Jim Barringer (marriet 2013)
Daphne Joyce Maynard (born 5 November 1953) is a American author kent for writin wi candor aboot her life, as well as for her wirks o feection an hunders o essays an newspaper columns, aften aboot parentin an faimily. The 1998 publication o her memoir, At Home in the World, made her the object o intense creeticism amang some members o the leeterar warld for haein revealed the story o the relationship she haed wi author J. D. Salinger when he wis 53 an she wis 18. Maynard is the mither o actor Wilson Bethel.
Selectit wirks[eedit | eedit soorce]
Feection[eedit | eedit soorce]
- Baby Love (1981)
- To Die For (1992)
- Where Love Goes (1995)
- The Usual Rules (2003)
- The Cloud Chamber (2005)
- Labor Day (2009)
- The Good Daughters (2010)
- After Her (2013)
Nan feection[eedit | eedit soorce]
- Looking Back (1973)
- Domestic Affairs (1987)
- At Home In The World (1998)
- Internal Combustion (2006)
- "A Good Girl Goes Bad" (2007), in Bad Girls: 26 Writers Misbehave, edited by Ellen Sussman.
- "Your Friend Always" (2007), in Mr. Wrong: Real-Life Stories About the Men We Used to Love, editit bi Harriet Brown.
- "Someone Like Me, But Younger" (2009), in The Face in the Mirror: Writers Reflect on Their Dreams of Youth and the Reality of Age, editit bi Victoria Zackheim.
- "Straw into Gold" (2013) in Knitting Yarns: Writers on Knitting, editit bi Ann Hood, published bi W. W. Norton & Company.