Depp in 2013
|Born||John Christopher Depp II|
9 Juin 1963
Owensboro, Kentucky, U.S.
|Residence||Los Angeles, Californie, U.S.|
|Thrift||Actor, producer, musician|
|Hauf-marrae(s)||Lori Anne Allison|
(m. 1983; div. 1985)
(m. 2015; div. 2017)
|Pairtner(s)||Vanessa Paradis (1998–2012)|
|Childer||2, includin Lily-Rose Depp|
John Christopher Depp II (born Juin 9, 1963) is an American actor, producer, an muisicker. He haes wan the Gowden Globe Awaird an Screen Actors Guild Award for Best Actor. He rose tae prominence on the 1980s telly series 21 Jump Street, acomin a teen idol.
Depp haes taken on the task o challengin himsel tae portray "lairger-nor-life" roles, stairtin wi a supporting role in Oliver Stone's Vietnam War film Platoon in 1986, then playin the title character in the romantic dark fantasy Edward Scissorhands (1990). He later foond box office success in the fantasy adventur film Sleepy Hollow (1999), the fantasy swashbuckler film Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl (2003) an its sequels, the fantasy film Charlie and the Chocolate Factory (2005), the fantasy film Alice in Wonderland (2010) an vycin the teetle chairacter in the animatit action comedy wastren Rango (2011). He haes collaboratit on nine films wi director, producer, an friend Tim Burton.
Depp is regarded as ane o the warld's biggest film starns. He haes gained warldwide critical acclaim for his portrayals o sic fowk as screenwriter-director Ed Wood in Ed Wood, unnercover FBI agent Joseph D. Pistone in Donnie Brasco, "gonzo" jurnalist Raoul Duke in Fear and Loathing in Las Vegas, cocaine kingpin George Jung in Blow, author J. M. Barrie in Finding Neverland, the Depression-era outlaw John Dillinger in Michael Mann's Public Enemies, an the Boston gangster Whitey Bulger in Black Mass. Films featurin Depp hae grossed ower $3.2 billion at the Unitit States box office an ower $8 billion warldwide. His maist commercially successfu films are the Pirates of the Caribbean films, which hae grossed $3 billion; Alice in Wonderland, which grossed $1 billion; Charlie and the Chocolate Factory, which grossed $474 million; and The Tourist, which grossed $278 million warldwide.
Depp haes been nominatit for major actin awairds, includin three nominations for Academy Awaird for Best Actor. Depp wan the Golden Globe Award for Best Actor – Motion Picture Musical or Comedy for Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street an the Screen Actors Guild Award for Ootstaundin Performance bi a Male Actor in a Leadin Role for Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl. He haes been leetit in the 2012 Guinness World Records as the heichest peyed actor, wi earnins o $75 million. Depp wis inductit as a Disney Legend in 2015.
References[eedit | eedit soorce]
- "Johnny Depp Biography (1963–)". FilmReference.com. Retrieved 1 Februar 2015.
- "Tom Cruise, Johnny Depp, an the state o the modern Movie Star - EW.com". ew.com.
- "Johnny Depp May Now Be The Biggest Movie Star Of All Time". NBC4 Washington.
- "Johnny Depp — Box Office Data Movie Star". The-numbers.com. Retrieved 14 Mairch 2017.
- "Alice in Wonderland". Box Office Mojo. Retrieved 21 August 2013.
- "Charlie and the Chocolate Factory". Box Office Mojo. Archived frae the original on 27 Julie 2013. Retrieved 21 August 2013. Unknown parameter
- "The Tourist". Box Office Mojo. Retrieved 21 August 2013.
- Leet o awairds an nominations received bi Johnny Depp
- Erenza, Jen (September 14, 2011). "Justin Bieber, Miranda Cosgrove, & Lady Gaga Are Welcomed Into 2012 Guinness World Records". RyanSeacrest.com. Archived frae the original on September 25, 2011. Retrieved September 16, 2011. Unknown parameter
- Flores, Terry (14 August 2015). "Johnny Depp Makes Surprise Appearance at Disney's D23 Expo". Variety. Retrieved 14 August 2015.