Early life[eedit | eedit soorce]
Jill Kennington wis born in the veelage o Riby, Lincolnshire on 2 Januar 1943. She grew up on a ferm thare, wi twa sisters an a brither. She wis eddicatit at a buirding schuil in the Lake District, and a feenishin schuil in Sussex.
Career[eedit | eedit soorce]
At the age o 18, Kennington stairtit at Michael Whittaker's smaw "schuil" for aspirin models an efter anerly twa days, met Norman Hartnell who wis aboot tae dae a major UK tour; he declared, "Darling, you are going to be my mascot". She toured as ane o Hartnell's models for aboot a month's time.
Kennington met photographer John Cowan in Februar 1962 an it wis throu her wirk wi Cowan that she made her name as a model in the 1960s. Cowan injectit action an dynamism intae his shuits that haed previously been lackin in fashion photography. Wirk frae that period is in the collection o the Victoria and Albert Museum, while wirk wi ither photographers, includin Norman Parkinson an Lord Lichfield is in the collection o the National Portrait Gallery. She wis twice on the front cover o Vogue. Kennington haes wirkit wi the photographers David Bailey, Terence Donovan, Brian Duffy, Helmut Newton, Jeanloup Sieff, Richard Avedon, William Klein, an Bob Richardson an aw.
Personal life[eedit | eedit soorce]
Kennington's seicont husband is Richard Courtauld, wi whom she haes twa childer.
References[eedit | eedit soorce]
- "Jill Kennington (1943–), Fashion model and photographer". National Portrait Gallery. Retrieved 22 July 2014.
- Photos: Antonioni's Blow-Up and Swinging 1960s London. Vanity Fair, 15 April 2011. Retrieved 28 August 2014.
- Jill Kennington. Marshwood Vale Magazine, 1 October 2012. Retrieved 28 August 2014.
- Photos: Models, Photographers, and Swinging-60s London: How Blow Up Was Made, Vanity Fair, accessdate: 4 September 2014
- oxforddnb.com: Oxford DNB article: Cowan, John Anthony, accessdate: 28/08/2014
- Jill Kennington, March 1964. Victoria and Albert Museum. Retrieved 28 August 2014.
- About, Jill Kennington. Retrieved 28 August 2014.
- From Model To Photographer: Jill Kennington Exhibits. Sarah Karmali, Vogue, 2 August 2013. Retrieved 28 August 2014.
- Jill Kennington. TESS Management. Retrieved 28 August 2014.