Jessie J in 2011
|Birth name||Jessica Ellen Cornish|
|Born||27 Mairch 1988
Chadwell Heath, Lunnon, Ingland
|Genres||R&B, pop, hip hop, soul|
|Labels||Lava, Universal Republic, Island, Gut Records|
Jessica Ellen Cornish (born 27 Mairch 1988), better kent bi her stage name Jessie J, is a Inglis sangster an sangwriter. She wis born an raised in Lunnon whaur she studiet at the BRIT School afore signin wi Gut Records.
Jessie J became better kent efter the release o her debut single "Do It Like a Dude" which peakit at nummer twa in the UK. She achievit her first nummer ane in the UK, Fraunce, Ireland an New Zealand wi the sang "Price Tag". Efter those twa singles, she released her debut album Who You Are in 2011. The album chairtit at nummer twa in the UK. Ither singles frae the album includit "Nobody's Perfect", "Who's Laughing Now" an "Who You Are" which chairtit athin the top 20 in the UK but the release o fift single "Domino" became internaitional chairt success, peakin at nummer 6 on the Billboard Hot 100 an becomin her seicont UK nummer ane. She is the first Breetish female airtist tae hae sax top ten singles on ane album.
Jessie J is recognisit for an unconventional muisical an performin style. It mixes her soul vyce wi contemporary R&B, pop muisic an hip-hop influences. She haes several awards and nominations. These include the 2011 Critics' Choice BRIT Award an the BBC's Sound of 2011. As o Apryle 2012, Jessie haes sauld ower 11 million singles an 2.5 million albums warldwide.
On 4 October 2011, Jessie said that she will be ane o fower coaches for new BBC program, The Voice UK. The ither coaches are will.i.am (of The Black Eyed Peas), Tom Jones and Danny O'Donoghue (of The Script).
Personal life[eedit | eedit soorce]
Discografie[eedit | eedit soorce]
References[eedit | eedit soorce]
- O'Brien, Jon. "Jessie J biography". allmusic. Retrieved 14 February 2012.
- Dibdin, Emma. "Jessie J is first UK female to achieve six Top 10 singles from one album". Digital Spy. Hearst Magazines. Retrieved 5 June 2012.
- "Alnwick date for The Voice star Jessie J". Northumberland Gazette. Johnston Publishing Ltd. 26 April 2012. Retrieved 21 May 2012.
- Daniel, Brian. "Jessie J to headline Alnwick Castle outdoor show". The Journal. ncjMedia Limited. Retrieved 21 May 2012.
- Corner, Lewis (13 April 2012). "Jessie J debut album 'Who You Are' spawns 12 million record sales". Digital Spy. Hearst Magazines. Retrieved 21 May 2012.
- "Jessie J makes UK chart history with Laserlight". Retrieved 20 April 2012.
- "Jessie J revealed as coach on BBC programme The Voice". Newsbeat. BBC. Retrieved 4 October 2011.
- "BBC One - The Voice UK". Bbc.co.uk. Retrieved 26 February 2012.
- McConnell, Donna; Jody Thompson (13 June 2011). "Do it like a trouper! Jessie J soldiers on to perform at Summertime Ball despite badly injuring her foot in rehearsals". The Daily Mail. Retrieved 27 June 2011.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Jessie J.|