Aniston in 2012
|Born||Jennifer Joanna Aniston|
11 Februar 1969
Sherman Oaks, Californie, U.S.
|Residence||Bel Air, Californie, U.S.|
|Eddication||Fiorello H. LaGuardia High School of Music & Art and Performing Arts|
|Net worth||$200 million (May 2017)|
|Hicht||5'4" (1.64 m)|
|Pairtner(s)||Tate Donovan (1995-1998)|
Jennifer Joanna Aniston (born 11 Februar 1969) is an American actress, film producer, an businessperson. She is the dochter o Greek-born actor John Aniston an American actress Nancy Dow. Aniston gained warldwide recogneetion for portrayin Rachel Green on the televeesion sitcom Friends (1994–2004), a role that earned her a Primetime Emmy Awaird, a Gowden Globe Awaird, an a Screen Actors Guild Awaird. The chairacter was widely popular in the airin o the series an wis later recognised as ane o the greatest female chairacters in American televeesion.
Aniston haes played the female protagonist in a nummer o comedies an romantic comedies. Her box office hits include Bruce Almighty (2003), The Break-Up (2006), Marley & Me (2008), Just Go with It (2011), Horrible Bosses (2011), an We're the Millers (2013), ilk o that hae grossed ower US$200 million in warldwide receipts. Her maist creetically acclaimed roles includit the role o Olivia in Friends with Money (2006), The Good Girl (2002), for that she wis nominatit for an Independent Speerit Awaird for Best Female Lead, an the drama Cake (2014), for that she received nominations for the Gowden Globe Awaird an the Screen Actors Guild Award for Best Actress. Her ither films include Along Came Polly (2004) an He's Just Not That Into You (2009). In 2008, she co-foondit the production company Echo Films.
In 2012, Aniston received a starn on the Hollywood Walk of Fame. She is ane o the heichest-paid actresses in Hollywood, an as o 2017, her net worth is estimatit tae be US$200 million. She haes an aw been includit in magazines' leets o the warld's maist beautifu weemen. Divorced frae actor Brad Pitt, tae that she wis mairied for five years, Aniston is mairied tae actor Justin Theroux syne 2015, awtho thay hae been separatit syne Februar 2018.
References[eedit | eedit soorce]
- Tindera, Michela. "From A 'Friends' Star To A Microneedling Founder: Four Women Entrepreneurs To Watch In 2017". Forbes. Forbes. Retrieved 14 June 2017.
- Kohen, Sandy (February 15, 2018). "Jennifer Aniston and Justin Theroux announce seperation". Los Angeles, California, United States. Associated Press (AP). Retrieved March 2, 2018.
Jennifer Aniston and Justin Theroux are separating after two and a half years of marriage. [...] Aniston and Theroux were engaged in August of 2012 and married in August of 2015.
- "Jennifer Aniston Biography". People. Retrieved May 21, 2008.
- Jennifer Aniston interview. YouTube. Retrieved on 2014-06-05.
- Adam B. Vary (November 14, 2014). "The 100 Greatest Characters of the Last 20 Years: Here's our full list!". Entertainment Weekly. Time Inc. Retrieved July 7, 2012.
- Potts, Kim (November 14, 2014). "100 Most Memorable Female TV Characters". AOL TV. Retrieved July 20, 2012.
- "Jennifer Aniston Movie Box Office Results". Box Office Mojo. Retrieved July 30, 2010.
- "Hollywood's Highest Paid Actresses". Forbes. Retrieved December 24, 2014.
- "Sandra Bullock's $51 million tops Forbes list of highest paid actresses". nydailynews.com. August 4, 2014. Retrieved December 24, 2014.
- "Beautiful 'People'". cbs news. Retrieved December 3, 2014.
- Amelia Gayle (September 15, 2009). "Why They Still Look This Fantastic". cosmopolitan magazine. Retrieved December 3, 2014.
- "Women we love". Esquire magazine. Retrieved December 3, 2014.