Aniston in 2012
|Born||Jennifer Joanna Aniston|
11 Februar 1969
Sherman Oaks, Californie, U.S.
|Residence||Bel Air, Californie, U.S.|
|Eddication||Fiorello H. LaGuardia High School of Music & Art and Performing Arts|
|Net wirth||$200 million (May 2017)|
|Hicht||5'4" (1.64 m)|
|Pairtner(s)||Tate Donovan (1995-1998)|
Jennifer Joanna Aniston (born 11 Februar 1969) is an American actress, film producer, an businessperson. She is the dochter o Greek-born actor John Aniston an American actress Nancy Dow. Aniston gained warldwide recogneetion for portrayin Rachel Green on the telly sitcom Friends (1994–2004), a role that earned her a Primetime Emmy Awaird, a Gowden Globe Awaird, an a Screen Actors Guild Awaird. The chairacter was widely popular in the airin o the series an wis later recognised as ane o the greatest female chairacters in American telly.
Aniston haes played the female protagonist in a nummer o comedies an romantic comedies. Her box office hits include Bruce Almighty (2003), The Break-Up (2006), Marley & Me (2008), Just Go with It (2011), Horrible Bosses (2011), an We're the Millers (2013), ilk o that hae grossed ower US$200 million in warldwide receipts. Her maist creetically acclaimed roles includit the role o Olivia in Friends with Money (2006), The Good Girl (2002), for that she wis nominatit for an Independent Speerit Awaird for Best Female Lead, an the drama Cake (2014), for that she received nominations for the Gowden Globe Awaird an the Screen Actors Guild Award for Best Actress. Her ither films include Along Came Polly (2004) an He's Just Not That Into You (2009). In 2008, she co-foondit the production company Echo Films.
In 2012, Aniston received a starn on the Hollywood Walk of Fame. She is ane o the heichest-paid actresses in Hollywood, an as o 2017, her net worth is estimatit tae be US$200 million. She haes an aw been includit in magazines' leets o the warld's maist beautifu weemen. Divorced frae actor Brad Pitt, tae that she wis mairied for five years, Aniston is mairied tae actor Justin Theroux syne 2015, awtho thay hae been separatit syne Februar 2018.
References[eedit | eedit soorce]
- Tindera, Michela. "From A 'Friends' Star To A Microneedling Founder: Four Women Entrepreneurs To Watch In 2017". Forbes. Forbes. Retrieved 14 Juin 2017.
- Kohen, Sandy (15 Februar 2018). "Jennifer Aniston and Justin Theroux announce seperation". Los Angeles, California, United States. Associated Press (AP). Retrieved 2 Mairch 2018.
Jennifer Aniston and Justin Theroux are separating after two and a half years of marriage. [...] Aniston and Theroux were engaged in August of 2012 and married in August of 2015.
- "Jennifer Aniston Biography". People. Archived frae the original on 21 September 2018. Retrieved 21 Mey 2008.
- Jennifer Aniston interview. YouTube. Retrieved on 2014-06-05.
- Adam B. Vary (14 November 2014). "The 100 Greatest Characters of the Last 20 Years: Here's our full list!". Entertainment Weekly. Time Inc. Archived frae the original on 21 September 2016. Retrieved 7 Julie 2012.
- Potts, Kim (14 November 2014). "100 Most Memorable Female TV Characters". AOL TV. Archived frae the original on 2 Julie 2015. Retrieved 20 Julie 2012.
- "Jennifer Aniston Movie Box Office Results". Box Office Mojo. Retrieved 30 Julie 2010.
- "Hollywood's Highest Paid Actresses". Forbes. Retrieved 24 December 2014.
- "Sandra Bullock's $51 million tops Forbes list of highest paid actresses". nydailynews.com. 4 August 2014. Retrieved 24 December 2014.
- "Beautiful 'People'". cbs news. Retrieved 3 December 2014.
- Amelia Gayle (15 September 2009). "Why They Still Look This Fantastic". cosmopolitan magazine. Retrieved 3 December 2014.
- "Women we love". Esquire magazine. Archived frae the original on 8 Februar 2015. Retrieved 3 December 2014.