Janet Paisley (1948 – 2018) wis a writer, poet an playwricht frae Scotland writin in Scots an Inglis. Her wirk haes been translated intae German, Roushie, Lithuanie, Slovak, Spaingie, Hungarian, Ukrainian an Italian.
Career[eedit | eedit soorce]
She wis a member o the Wirkin Pairty for a Scottish National Theatre, the SAC Scots Language Synergy, an the Cross Pairty Parliamentary Group for the Scots Language. She held three Creative Writing Fellowships, received twa Scottish Airts Council Writer's Bursaries an a Playwright's Bursary, edited New Writing Scotland an co-ordinated the first Scottish PEN Weemen Writers Committee.
Her first play Refuge wan the Peggy Ramsay Awaird in 1996. She wis awairdit a Creative Scotland Awaird tae write Not for Glory (2000), a collection o interlinked short stories in Scots set in a smaw veelage in Central Scotland. Not for Glory wis ane o the ten Scottish finalists voted for bi the public in the 2003 World Book Day 'We are what we read' poll.
She wis the mither o actor David Paisley.
She deed in November 2018.
References[eedit | eedit soorce]
- Words Without Borders
- Fantastic Fiction Author Page
- Cross Party Group on The Scots Language
- "Literary Awards - Contemporary Writers", Contemporary Writers, 1996, archived frae the oreeginal on 12 October 2009, retrieved 2009-10-16 Cite uses deprecated parameter
- Scottish Arts Council Press Release (2002), "Creative Scotland Awards", Creative Scotland, retrieved 2009-10-16[deid airtin]
- Black, Edward (2003), "Murder, drugs - and The Broons", Scotsman, retrieved 2009-05-20
- "New Talent Awards 2000", Bafta, 2000, retrieved 2009-10-16
- Janet Paisley (1948 - 2018)