Geografie[eedit | eedit soorce]
The Hollywood Hills are the pairt o the Santa Monica Mountains.
The neebourheid touches Studio City, Universal City an Burbank on the north, Griffith Park on the north an east, Los Feliz on the sootheast, Hollywood on the sooth an Hollywood Hills West on the wast. It includes Forest Lawn Memorial Park, the Hollywood Reservoir, the Hollywood Bowl an the John Anson Ford Theater.
Hollywood Hills is bisectit sootheast-northwast bi US 101. The neebourheid is boondit on the northwast an north bi the Los Angeles ceety line, on the east bi a fireroad throu Griffith Park, continuin on Western Avenue, on the sooth bi Franklin Avenue an on the wast bi a irregular line that includes Outpost Drive.
Adjacent neebourheids[eedit | eedit soorce]
Relation o the Hollywood Hills tae nearbi auries (no necessarily continuous):
|Hollywood Hills West||Hollywood Hills||Griffith Park|
|Hollywood Hills West||Hollywood||Los Feliz, Los Angeles|
Neebourheid[eedit | eedit soorce]
Hollywood Hills conteens several neebourheids:
Eddication[eedit | eedit soorce]
In 2000, 54.8% o residents agit 25 an aulder held a fower-year degree, considered heich when compared wi the ceety an the coonty as a whole.
Thare are five seicontar or elementar schuils athin the neebourheid's boondars:
- Immaculate Hert High an Middle School, private, 5515 Franklin Avenue
- Valley View Elementary School, LAUSD, 6921 Woodrow Wilson Drive
- The Neilson Academy, private, 2528 Canyon Drive
- Cheremoya Avenue Elementary School, LAUSD, 6017 Franklin Avenue
- The Oaks, private elementar, 6817 Franklin Avenue
Recreation an cultur[eedit | eedit soorce]
The neebourheid includes:
- The Hollywood Bowl
- The John Anson Ford Amphitheatre
- A portion o Griffith Park, includin Hollywoodland Camp
- Forest Lawn Memorial Park
References[eedit | eedit soorce]
- "Central L.A.," Mapping L.A., Los Angeles Times
- "Hollywood," Mapping L.A., Los Angeles Times
- "San Fernando Valley," Mapping L.A., Los Angeles Times
- The Thomas Guide, 2006, pages 563 and 593
- "Hollywood Hills," Mapping L.A., Los Angeles Times
- "Hollywood Hills Schools," Mapping L.A., Los Angeles Times
- Mapping L.A., Los Angeles Times