|Teep o business||Private|
Teep o steid
|Photo sharing / Social Networking|
|Heidquarters||Kohlfurter Str 41/43|
|Alexa rank||31,404 (September 2016[update])|
EyeEm (oreeginally Eye'em), pronoonced "I am", is a technology company with a global photografie community and marketplace that wis co-foondit bi Florian Meissner, Ramzi Rizk, Gen Sadakane, and Lorenz Aschoff in Berlin. Eyeem.com and the EyeEm mobile app is a place for photographers of ony ability tae share, interact and learn mair about photografie. The technology company uises artificial intelligence tae find the best eemages tae license tae brands, agencies or individuals luiking for authentic eemagery. As of August 2016, the community conseests of ower 18 million photographers and mair nor 70M photos.
Histerie[eedit | eedit soorce]
In early 2010, photo enthusiasts Florian Meissner, Ramzi Rizk, Gen Sadakane and Lorenz Aschoff came thegither tae discuss mobile photografie. Bi Mairch, thay decidit tae host ane of the warld's first mobile photografie competitions and host an exhibition. The winners and runners-up were pairt of an exhibition that tuik place in Berlin in Juin 22 of the same year.
During the beta period, EyeEm wis an iPhone anelie app and wis called EYE'EM, and managit tae hae mair nor 5,000 uisers frae 79 kintras. In early 2011, Meissner, Rizk, Sadakane, and Aschoff decidit tae wirk on the idea full-time and launched the first version of the EyeEm app on Android and iOS in August 2011 following the beta test period.
In Mairch 2015, EyeEm reached 13 million uisers and launched Market, its own online marketplace where uisers can sell thair own eemages. A month later, in April 2015, the technology company raised $18M in Series B funding. The round wis led by Valar Ventures and includes existing investors Earlybird Ventures, Passion Caipital, Wellington Pairtners, Atlantic Labs and Open Ocean Caipital. As pairt of the new round, Valar tuik a board seat at the company. In June 2015, EyeEm launched the Discover Feed, a manually curatit feed, in an effort tae showcase the “maist beautiful eemages frae featurit photographers and albums.” In September 2015, EyeEm launched EyeEm Vision (previously called EyeVision), a deep learning computer veesion framewirk that recognizes concepts and ranks aesthetics of eemages.
In January 2016, EyeEm announced a new pairtnership with Alamy aes another distribution pairtner besides Getty. In Mey 2016, EyeEm launched The Roll, an iOS app that analyzes the camera roll and uises computer vision tae tag the eemages and rank the photos bi how good they are. The app made heidlines at Apple's warldwide developer conference (WWDC 2016), where it wis annoonced that The Roll will be ane of the first apps tae deeply integrate with Siri, "bi combining speech recognition with EyeEm’s aesthetic rank technology". In July 2016, EyeEm reaches 18M uisers and opens thair Wab Uplaid tae all uisers so that it is as easy as possible for Flickr uisers tae uplaid thair pictures tae EyeEm Market and join their photografie based community.
References[eedit | eedit soorce]
- "eyeem.com Site Info". Alexa Internet. Retrieved 5 September 2016.
- "EyeEm | CrunchBase". CrunchBase. Retrieved 1 August 2016.
- Oppong, Thomas (15 November 2013). "12 of the Hottest Startups in Germany". Alltopstartups. Retrieved 4 August 2016.
- Pakarklis, Emil (3 Julie 2014). "How Flo Meissner Created EyeEm Photo Sharing Network". iPhone Photography School. Retrieved 4 August 2016.
- Lee, Tyler (16 Apryle 2015). "EyeEm Wants To Help You Sell Your Smartphone Photos". Ubergizmo. Retrieved 7 August 2016.
- Scott, Mark (18 September 2015). "From EyeEm, Technology to See and Tag Photos". The New York Times. Retrieved 7 August 2016.
- Cade, DL (27 Julie 2016). "Exclusive: EyeEm Wooing Flickr Users, Opens Up Web Uploader to Everyone". PetaPixel. Retrieved 7 August 2016.
- "EYE'EM" by Mobile Photography, Lulu.com, first edition, October 26, 2010
- Butcher, Mike (4 August 2011). "EyeEm's Camera App Is A Beautiful New Interface For Photography". The News Hub. Retrieved 9 August 2016.
- Robehmed, Natalie (6 Apryle 2014). "Photo App EyeEm Partners With Getty To Sell User Images". Forbes. Retrieved 9 August 2016.
- Weber, Harrison (25 Juin 2014). "Photography community EyeEm launches Android redesign, hits 10M users". VentureBeat. Retrieved 9 August 2016.
- Sawers, Paul (26 Mairch 2015). "13M users on, EyeEm launches a marketplace to let you turn your photos into cash". VentureBeat. Retrieved 9 August 2016.
- Wagner, Kurt (16 Apryle 2015). "EyeEm Raises $18 Million in Quest to Sell Your Smartphone Photos". Recode. Retrieved 9 August 2016.
- Yeung, Ken (8 Julie 2015). "EyeEm's photo app adds curated content to inspire you and connect you". VentureBeat. Retrieved 9 August 2016.
- Dove, Jackie (18 September 2015). "EyeEm wants its new EyeVision algorithm to be the Google of photography". The Next Web. Retrieved 9 August 2016.
- Torrens, Lee (19 Januar 2016). "EyeEm Adds Alamy as Distribution Partner". Microstock Diaries. Retrieved 17 August 2016.
- Jan Kamps, Haje (12 Mey 2016). "The Roll helps you find the best photos on your phone". TechCrunch. Retrieved 17 August 2016.
- Hannah, Gal (14 Juin 2016). "Artificial Intelligence On Stage at Apple's #WWDC2016". The News Hub. Archived frae the original on 21 September 2016. Retrieved 17 August 2016.
- Cade, DL (27 Julie 2016). "Exclusive: EyeEm Wooing Flickr Users, Opens Up Web Uploader to Everyone". PetaPixel. Retrieved 17 August 2016.