Elizabeth Hamilton (writer)
The "Scots" that wis uised in this airticle wis written bi a body that haesna a guid grip on the leid.
Please mak this airticle mair better gin ye can.
Portrait o Elizabeth Hamilton, 1812, bi Sir Henry Raeburn.
|Born||25 Julie 1756|
|Dee'd||23 Julie 1816 (aged 59)|
|Thrift||Essayist, poet, novelist|
|Notable warks||The Vicar of Wakefield, "The Deserted Village", The Good-Natur'd Man, She Stoops to Conquer|
Elizabeth Hamilton (1756?– 23 July 1816) wis a Scots essayist, poet, satirist an novelist.
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ Perkins, Pam (2004). "Hamilton, Elizabeth (1756?–1816), novelist and essayist". Oxford Dictionary of National Biography. Oxford University press. Retrieved 20 December 2011.
|This Scotland-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|
- Scotland stubs
- Fowk frae Belfast
- Scots weemen novelists
- Scots essayists
- Scots satirists
- Weemen o the Regency era
- 1756 births
- 1816 daiths
- 18t-century Scots writers
- 18t-century Breetish weemen writers
- 19t-century Breetish weemen writers
- 19t-century Scots writers
- 18t-century Scots novelists
- Breetish weemen essayists
- Weemen satirists
- Scots weemen poets