Delta Air Lines
Delta Air Lines, Inc. is a major American airline, heidquairtered in Atlanta, Georgie. The airline operates a extensive domestic an internaitional netwirk servin sax continents. Delta Air Lines an its subsidiaries operate ower 5,000 flichts ivery day an hae approximately 80,000 employees. The airline's hub at Hartsfield-Jackson Atlanta Internaitional Airport is the warld's largest airline hub, wi Hartsfield-Jackson bein the warld's busiest airport bi passenger traffec (ower 91 million passengers per year) an nummer o landings an takeoffs; it is hame tae Delta's Technical Operations Center an aw. Delta is the saxt-auldest operatin airline bi foondation date, an the auldest airline still operatin in the Unitit States. Delta Air Lines is ane o the fower foondin members o the SkyTeam airline alliance, the ither three bein Korean Air, Air France, an Aeroméxico. The lyalty program for Delta Air Lines is SkyMiles. Delta Air Lines wis the warld's largest airline in terms o fleet size in 2011 an scheduled passenger traffeck in 2012, an the seicont-lairgest in terms o revenue passenger-kilometres flewn in 2012. Regional service for the airline is servit bi Delta Connection.
References[eedit | eedit soorce]
- "History". news.delta.com. Delta Air Lines Inc. October 2010. Retrieved January 11, 2011.
1924 The Huff Daland Dusters crop-dusting operation, which formed the roots for Delta, founded in Macon, Ga.
- Norwood, Tom; Wegg, John (2002). North American Airlines Handbook (3rd ed.). Sandpoint, Idaho: Airways International. p. 40. ISBN 0-9653993-8-9.
- "Airline Certificate Information – Detail View". av-info.faa.gov. Federal Aviation Administration. September 30, 1988. Archived frae the oreeginal on January 20, 2011. Retrieved January 20, 2011.
Certificate Number DALA026A
- "Corporate Stats and Facts". News Hub. Delta. September 30, 2016. Retrieved October 2, 2016.
- "2010 Form 10-K, Delta Air Lines, Inc". United States Securities and Exchange Commission. Retrieved July 1, 2011.
- "Delta Renames Business Jet Subsidiary 'Delta Private Jets'". deltaprivatejets.com. Delta Private Jets, Inc. September 9, 2010. Archived frae the oreeginal on January 20, 2010. Retrieved January 20, 2010.
Delta Private Jets, formerly Delta AirElite Business Jets, is a wholly owned subsidiary of Delta Air Lines...
- "Aircraft Fleet". delta.com. Delta Air Lines, Inc. February 27, 2014.
- "Delta Welcomes TAROM into SkyTeam Alliance" (Press release). Delta Air Lines. June 25, 2010. Retrieved June 27, 2010.
- "Delta Air Lines, Inc. - Financial Information - Earnings Releases".
- "Federal Aviation Administration – Airline Certificate Information – Detail View". FAA.gov. Retrieved 2012-05-01.
- "Delta Stats & Facts". Retrieved December 11, 2012.
- "Delta TechOps". Delta TechOps. Retrieved 2014-03-12.
- "The world's 10 largest airlines". Rediff.com. September 15, 2011.
- "Scheduled Passengers Carried". IATA World Air Transport Statistics (WATS), 57th edition. Retrieved 2013-07-05.
- "Scheduled Passenger - Kilometres Flown". IATA World Air Transport Statistics (WATS), 57th edition. Retrieved 2013-07-05.
- Green, William; Gordon Swanborough; John Mowinski (1987). Modern Commercial Aircraft. New York: Crown Publishers, Inc. ISBN 0-517-63369-8.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
- Offeecial wabsteid (Mobile)
- Delta Air Transport Heritage Museum
- Delta Air Lines companies grouped at OpenCorporates
[[Category:Delta AirLines Reservations| ]]