Coronavirus disease 2019
Jump to navigation Jump to search
|Coronavirus disease 2019|
|Symptoms||Fiver, coch, shortness o braith|
|Complications||Pneumonia, ARDS, kidney failyie|
|Risk factors||Nae takkin preventive meisurs|
|Diagnostic method||PCR testin, medical eemagin|
|Prevention||Correct haund washin technique, coch etiquette, avydin close contact wi sick fowk or subclinical cairiers|
|Treatment||Symptomatic an supportive|
|Daiths||Template:Cases in 2019–20 coronavirus ootbrak (3 tae 4% o confirmed cases; lawer whan unconfirmed cases are includit)|
References[eedit | eedit soorce]
- "国家卫生健康委关于新型冠状病毒肺炎暂命名事宜的通知". 7 February 2020. Retrieved 9 February 2020.
- "Wuhan pneumonia outbreak: What we know and don't know". 9 January 2020.
- "Wuhan pneumonia: Hong Kong widens net but can hospitals cope?". 17 January 2020.
- Chan, Jasper Fuk-Woo; Yuan, Shuofeng; Kok, Kin-Hang; To, Kelvin Kai-Wang; Chu, Hin; Yang, Jin; Xing, Fanfan; Liu, Jieling; Yip, Cyril Chik-Yan; Poon, Rosana Wing-Shan; Tsoi, Hoi-Wah; Lo, Simon Kam-Fai; Chan, Kwok-Hung; Poon, Vincent Kwok-Man; Chan, Wan-Mui; Ip, Jonathan Daniel; Cai, Jian-Piao; Cheng, Vincent Chi-Chung; Chen, Honglin; Hui, Christopher Kim-Ming; Yuen, Kwok-Yung (2020). "A familial cluster of pneumonia associated with the 2019 novel coronavirus indicating person-to-person transmission: A study of a family cluster". The Lancet. 395 (10223): 514–523. doi:10.1016/S0140-6736(20)30154-9. PMID 31986261.
- "Wuhan designates hospitals for viral pneumonia treatment as cases rise". 21 January 2020.
- "Coronavirus Disease 2019 (COVID-19) Symptoms". Centers for Disease Control and Prevention. United States. 10 February 2020.
- "World Health Organization. (2020). Coronavirus disease 2019 (COVID-19): situation report, 46" (PDF). Retrieved 16 March 2020.
- "What are the official names of the disease and the virus that causes it?". Q&A on coronaviruses. World Health Organization. Retrieved 22 February 2020.
- World Health Organization (February 11, 2020). Novel Coronavirus (2019-nCoV): situation report, 22 (PDF) (Report). World Health Organization.
- Gorbalenya, Alexander E. (2020-02-11). "Severe acute respiratory syndrome-related coronavirus – The species and its viruses, a statement of the Coronavirus Study Group". bioRxiv (in Inglis): 2020.02.07.937862. doi:10.1101/2020.02.07.937862. Archived frae the oreeginal on 11 February 2020. Retrieved 11 February 2020.
- "Coronavirus disease named Covid-19". BBC News (in Inglis). 2020-02-11. Archived frae the oreeginal on 11 February 2020. Retrieved 2020-02-11.