Coat o airms o Mongolie
The state emblem o Mongolie (Mongolian:Монгол улсын төрийн сүлд}}, Mongol ulsyn töriin süld) is uised bi the government o Mongolie as its seembol o state. It is offeecially uised for example on documents such as Mongolian passports, an government an embassy placards.
Description[eedit | eedit soorce]
The outer rim features a tumen nasan, seembolizin eternity, surroondin a circular blue field, seembolizin the sky. On the centre o the field is a combination o the Soyombo seembol an the wind horse (treasured steed), seembolizin Mongolie's independence, sovereignty, an spirit. Abuin the field is a Cintamani, representin the Buddhist Three Jewels, which in Mongolian folklore grants wishes. Below the central emblem is a green mountain range, wi the Wheel o Dharma at the center. On the bottom o the mountain range an wheel is a khadag, a ceremonial scarf.
References[eedit | eedit soorce]
- "Chapter 1, Article 12(2)", Constitution of Mongolia, Ministry of Foreign Affairs and Trade, Mongolia, archived frae the original on July 22, 2011, retrieved October 10, 2010
- "Chapter 1, Article 12(2)", Constitution of Mongolia, Embassy of Mongolia in the United States of America, retrieved October 21, 2010
- "Chapter 1, Article 12(2)", Constitution of Mongolia, United Nations High Commissioner for Refugees, retrieved October 21, 2010
- "Chapter 1, Article 12(2)", The Constitution of Mongolia, New York University School of Law, retrieved October 21, 2010
- "Chapter 1, Article 12(2)", Mongolia - Constitution, Universität Bern, retrieved October 10, 2010
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Coats of arms of Mongolia.|