Coat o airms o Guatemala
Jump to navigation Jump to search
The coat o airms o Guatemala comprises:
- A wreath o Bay Laurel branches, the seembol for victory;
- The Resplendent Quetzal, a bird that seembolizes liberty;
- A scroll on which is written LIBERTAD 15 DE SEPTIEMBRE DE 1821 (15 September 1821 is the date o Central Americae's unthirldom frae Spain);
- Twa crossed Remington rifles wi bayonets indicatin Guatemala's willinness tae defend itsel bi force if need be;
- Twa crossed swords, representin honour.
The emblem wis designed bi the Swiss airtist an engraver Jean-Baptiste Frener, who lived in Guatemala frae 1854 till his daith in 1897.