Caur o the Year
Caur o the Year is a phrase usually considered tae hae been invented bi Motor Trend magazine in the 1950s for their annual award for best automobile. The magazine still gives this award.
It also refers tae an award gien yearly tae the new automobile selected best bi a jury o journalists for motor magazines in Europe.
Although ither similar awards exist in ither parts o the warld like Australie frae the Australien automobile magazine Wheels an the AJAC in Canadae, these twa ar the major anes that uise the phrase, which is sometimes abbreviated COTY.
Global[eedit | eedit soorce]
Continental[eedit | eedit soorce]
Naitional[eedit | eedit soorce]
- Automobile Magazine's Automobile o the Year
- Auto Express magazine's Caur o the Year Awards
- Canadian Caur o the Year
- Car and Driver magazine's Ten Best
- Evo Magazine's Evo Caur o the year [eCoty]
- Fifth Gear's Caur o the Year Awards
- Caur o the Year Japan
- RJC Caur o the Year (Japan)
- Motor Trend magazine's Motor Trend Caur o the Year
- MotorWeek magazine's Driver's Choice Awards
- Road & Track magazine's Ten Best
- Semperit Erse Caur o the Year
- Top Gear's Caur o the Year Awards
- Wheels magazine's Caur o the Year
- What Car? magazine's Caur o the Year.
- Carsguide Car of the Year
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Car of the Year.|