|• Revised Romanisation||Bu am dong|
|• McCune–Reischauer||Pu am tong|
|• Total||2.27 km2 (0.88 sq mi)|
|• Density||5,900/km2 (15,000/sq mi)|
Attraction[eedit | eedit soorce]
A bronze statue o Choi Gyu-sik (최규식) is locatit on Jahamun (Jaha Gate) hill near the Buam-dong residential service office. Choi wis a chief o the Jongno polis station an killed in the line o duty when North Korean spies tree'd tae penetrate intae Cheongwadae, Sooth Korean presidential office an residence in 1968.
Anither attraction tae Buom-dong is the Changuimun Gate, itherwise kent as the Northeast Gate o the Fortress Waw o Seoul. Changuimun is ane of the Aicht Gates o Seoul; an its gatehoose is the auldest amang the “Fower Smaw Gates” (사소문).
The aurie is hame tae a 42 year-auld store, Dongyang Bangagan, that sells Tteok, tradeetional rice cakes. It grinds rice tae mak it at hame an sells mony different varieties, as well as saisonal specialties.
See an aw[eedit | eedit soorce]
References[eedit | eedit soorce]
- "종로구 (Jongno-gu 鍾路區)" (in Korean). Doosan Encyclopedia. Archived frae the original on 4 December 2012. Retrieved 22 Apryle 2008.
- "Chronicle of Beopjeong-dong and Haengjeong-dong" (in Korean). Guro-gu Official website. Archived frae the original on 6 October 2014. Retrieved 25 Juin 2014.
- "Mapo Information". The chart of Beopjeong-dong assigned by Haengjeong-dong (행정동별 관할 법정동 일람표) (in Korean). Mapo-gu Official website. Archived frae the original on 5 November 2007. Retrieved 25 Juin 2014.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
- Jongno-gu Offeecial steid in Inglis
- (in Korean) Jongno-gu Offeecial steid
- (in Korean) Status quo o Jongno-gu bi admeenistrative dong Archived 2004-02-23 at Archive.today
- (in Korean) Buam-dong Resident office Archived 2004-03-11 at Archive.today