The "Scots" that wis uised in this airticle wis written bi a body that haesna a guid grip on the leid.
Please mak this airticle mair better gin ye can. (Januar 2021)
Arsames (Old Persian: 𐎠𐎼𐏁𐎠𐎶 Aršāma, modern Persian: ارشام, Greek: Ἀρσάμης) is an auncient Persian name, later uised bi Armenian Ryalty.
- Arsames (baund), Iranian daith metal baund
- Arsames o Persie (ca. 520 BC) wis the son o Ariaramnes an possibly a King o Persie
- Arsames (Persian General) (kent as Arsames o Persie an aw), 4t century BC Persian General defeatit bi Alexander the Great at Granicus
- Arsames (satrap o Egyp), a 5t century BC Persian ruler o Egyp
- Arsames I, a king o Sophene (reigned 260 BC − 228 BC)
- Arsames II, a later King o Sophene - or possibly the same as Arsames I (born ca. 230 BC)
| This disambiguation page leets airticles associatit wi the same title.
If an internal link led ye here, ye mey wish tae chynge the link tae point directly tae the intendit airticle.