Bancroft in 1964
|Born||Anna Maria Louisa Italiano|
17 September 1931
The Bronx, New York Ceety, New York, U.S.
|Died||6 Juin 2005 (aged 73)|
Manhattan, New York Ceety, New York, U.S.
Cause o daith
(m. 1953; div. 1957) Mel Brooks
|Parents||Michael G. Italiano |
Mildred (née DiNapoli) Italiano
Anna Maria Louisa Italiano (September 17, 1931 – Juin 6, 2005), kent professionally as Anne Bancroft, wis an American actress associatit wi the method actin schuil, haein studied unner Lee Strasberg. Respectit for her actin prowess an versatility, Bancroft wis acknawledged for her wirk in film, theatre an televeesion. She wan ane Academy Awaird, three BAFTA Awairds, twa Gowden Globes, twa Tony Awairds an twa Emmy Awairds, an several ither awairds an nominations.
References[eedit | eedit soorce]
- "Mel Brooks wants you have a very Jewish Christmas". The Jerusalem Post. 25 December 2013. Retrieved 22 May 2015. Italic or bold markup not allowed in:
- "Anne Bancroft". The Daily Telegraph. 9 June 2005. Retrieved 15 June 2015. Italic or bold markup not allowed in:
- Strasberg, Lee. Strasberg at the Actors Studio: Tape-recorded Sessions, Theatre Communications Group (1965) back cover
- Frank Northen Magill (October 1, 1987). Magill's Cinema Annual: 1987. Gale. ISBN 978-0-89356-406-3. Retrieved December 3, 2011.
...Anne Bancroft, one of the world's most respected and versatile actresses...
- A. Willis, John (2005). "Screen World". 55.
An impassioned, clever, and gifted actress who has been equally brilliant in both drama and comedy, emerging as one of the most enduring and respected performers of her generation.Cite journal requires