Bancroft in 1964
|Born||Anna Maria Louisa Italiano|
17 September 1931
The Bronx, New York Ceety, New York, U.S.
|Dee'd||6 Juin 2005 (aged 73)|
Manhattan, New York Ceety, New York, U.S.
Cause o daith
(m. 1953; div. 1957) Mel Brooks
|Pawrents||Michael G. Italiano |
Mildred (née DiNapoli) Italiano
Anna Maria Louisa Italiano (September 17, 1931 – Juin 6, 2005), kent professionally as Anne Bancroft, wis an American actress associatit wi the method actin schuil, haein studied unner Lee Strasberg. Respectit for her actin prowess an versatility, Bancroft wis acknawledged for her wirk in film, theatre an telly. She wan ane Academy Awaird, three BAFTA Awairds, twa Gowden Globes, twa Tony Awairds an twa Emmy Awairds, an several ither awairds an nominations.
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ "Mel Brooks wants you have a very Jewish Christmas". The Jerusalem Post. 25 December 2013. Retrieved 22 Mey 2015. Italic or bold markup not allowed in:
- ↑ "Anne Bancroft". The Daily Telegraph. 9 Juin 2005. Retrieved 15 Juin 2015. Italic or bold markup not allowed in:
- ↑ Strasberg, Lee. Strasberg at the Actors Studio: Tape-recorded Sessions, Theatre Communications Group (1965) back cover
- ↑ Frank Northen Magill (1 October 1987). Magill's Cinema Annual: 1987. Gale. ISBN 978-0-89356-406-3. Retrieved 3 December 2011.
...Anne Bancroft, one of the world's most respected and versatile actresses...
- ↑ A. Willis, John (2005). "Screen World". 55.
An impassioned, clever, and gifted actress who has been equally brilliant in both drama and comedy, emerging as one of the most enduring and respected performers of her generation.Cite journal requires
- 1931 births
- 2005 daiths
- 20th Century Fox contract players
- 20t-century American actresses
- 21st-century American actresses
- Actresses frae New York Ceety
- American Academy of Dramatic Arts alumni
- American film actresses
- American fowk o Italian strynd
- American fowk o Lucanian strynd
- Actresses o Italian strynd
- American stage actresses
- American televeesion actresses
- American Theater Hall of Fame inductees
- American vyce actresses
- Best Actress Academy Awaird winners
- Best Actress BAFTA Awaird winners
- Best Drama Actress Gowden Globe (film) winners
- Best Foreign Actress BAFTA Awaird winners
- Best Muisical or Comedy Actress Gowden Globe (film) winners
- Buirials at Kensico Seemetry
- Daiths frae cancer in New York (state)
- Daiths frae uterine cancer
- Mel Brooks
- Fowk frae the Bronx
- Ootstaundin Performance bi a Supportin Actress in a Miniseries or Movie Primetime Emmy Awaird winners
- Tony Awaird winners
- UCLA Film School alumni