Garfield at the 2011 San Diego Comic-Con International
|Born||Andrew Russell Garfield|
20 August 1983
Los Angeles, Californie, U.S.
|Alma mater||Varsity o Lunnon|
|Hame toun||Epsom, Surrey, Ingland|
Andrew Russell Garfield (born 20 August 1983) is an American-Breetish actor. Born in Los Angeles, Californie an raised in Epsom, Surrey, Garfield began his career on the UK stage an in telly productions. He made his featur-film debut in the 2007 ensemble drama Lions for Lambs. Garfield first came tae internaitional attention in 2010 wi supportin roles in the drama films The Social Network, for which he received Gowden Globe an BAFTA nominations for his portrayal o Eduardo Saverin, an Never Let Me Go, for which he received a Saturn Awaird an anither BAFTA nomination.
References[eedit | eedit soorce]
- "High Profile Alumni". The Royal Central School of Speech and Drama. Retrieved 1 Juin 2015.
- "Andrew Garfield". Hollywood.com. Retrieved 10 Mey 2016.
- "The Birth of Andrew Garfield". California Birth Index. Retrieved 31 Mairch 2014.
- "Andrew Garfield on The Amazing Spider-Man: interview". GamesRadar. 3 Julie 2012. Retrieved 5 Juin 2015.
- "The Amazing Spider-Man 2 actor Andrew Garfield is his own harshest critic". News.com.au. 13 Apryle 2014. Retrieved 3 Januar 2015.
- "Andrew Garfield—The Social Network, The Amazing Spider-Man—9/20/10". GrouchoReviews.com. 20 September 2010. Retrieved 3 Januar 2015.
- "Spider-Baby alert: Andrew Garfield feels the 'need to procreate'". Yahoo! Movies Singapore. 28 Mairch 2014. Retrieved 3 Januar 2015.