Al Farwaniyah (Arabic: الفروانية) is the maist muckle o the sax governorates o Kuwait, in terms o tot nummer o residents. It is Kuwait's main residential aurie an an aa forms an important pairt o Kuwait's commercial activities.
Destricts[eedit | eedit soorce]
Al Farwaniyah consists o the follaeing destricts :
- Abraq Khaitan
- Abdullah Al Mubarak Aurie
- Ash Shadadiyah
- Granada, Kuwait
- Jleeb Al-Shuyoukh
- Kuwait Internaitional Airport Aurie
- 'Omariyah (contains Kuwait zoo)
- Qalib ash Shuyukh
- South Khaitan
- Suhayed Al Awazim
Economy[eedit | eedit soorce]
References[eedit | eedit soorce]
- Kuwait Map
- "Interim Consolidated Financial Information (Unaudited) and Independent Auditors' Review Report Archived 2010-02-05 at the Wayback Machine." Jazeera Airways. 31 March 2009. Retrieved on 23 June 2010. "Jazeera Airways K.S.C ("the Parent Company")" (3/13) and "The address of the registered address of the Parent Company is Kuwait International Airport, State of Kuwait." (9/13)
- "Kuwait Airways Headquarters." Ahmadiah Contracting & Trading Co. Retrieved on 23 June 2010.
- "Wataniya Airlines Confirms New Jeddah Route During Opening of its New Branch at the Discovery Mall Archived 2010-03-24 at the Wayback Machine." Wataniya Airways. Retrieved on 22 June 2010. "Wataniya Airways' headquarters at Kuwait International Airport,"