Germany naitional fitbaa team
|Nickname(s)||Nationalmannschaft (naitional team), Nationalelf (naitional eleven) or DFB-Elf (DFB eleven); Die Adler (The Eagles);
Die Mannschaft (The Team) is uised maistly bi non-German leid media
|Association||German Fitbaa Association
(Deutscher Fußball-Bund – DFB)
|Heid coach||Joachim Löw|
|Maist caps||Lothar Matthäus (150)|
|Tap scorer||Miroslav Klose (71)|
|Heichest FIFA rankin||1 (December 1992, August 1993, December 1993, February 1994 – March 1994, June 1994)|
|Lawest FIFA rankin||22 (March 2006)|
|Heichest Elo rankin||1 (1990–92, 1993–94, 1996–97, 2014–)|
|Lawest Elo rankin||28 (1923)|
| Swisserland 5–3 Germany
(Basel, Swisserland; 5 Aprile 1908)
| Germany 16–0 Roushie
(Stockholm, Swaden; 1 Julie 1912)
| Ingland Amateurs 9–0 Germany
(Oxford, Ingland; 13 Mairch 1909)
|Appearances||17 (First in 1934)|
|Best result||Champions, 1954, 1974, 1990, 2014|
|Appearances||11 (First in 1972)|
|Best result||Champions, 1972, 1980, 1996|
|Appearances||2 (First in 1999)|
|Best result||3rd Place, 2005|
The Germany naitional fitbaa team (German: Die deutsche Fußballnationalmannschaft) is the fitbaa team that haes representit Germany in internaitional competeetion syne 1908. It is govrened bi the German Fitbaa Association (Deutscher Fußball-Bund), foondit in 1900. Ever syne the DFB was reinauguratit in 1949 the team haes representit the Federal Republic o Germany. Unner Allied occupation an diveesion, twa ither separate naitional teams wur recognisit bi FIFA an aw: the Saarland team representin the Saarland (1950–1956) an the East German team representin the German Democratic Republic (1952–1990). Baith hae been absorbit alang wi their records bi the current naitional team. The offeecial name an code "Germany FR (FRG)" wis shortened tae "Germany (GER)" follaein the reunification in 1990.
Germany is ane o the maist successful naitional teams in internaitional competeetions, haein wan a total o fower Warld Cups (1954, 1974, 1990, 2014) an three European Championships (1972, 1980, 1996). They hae been runners-up three times in the European Championships, fower times in the Warld Cup, an hae wan a further fower third places an aw. East Germany wan Olympic Gowd in 1976. At the end o the 2014 FIFA World Cup, Germany earned the heichest Elo ratin o ony naitional fitbaa team in history, wi a record 2200 points. Germany is the anerly naition tae hae won both the men's and women's World Cups. Germany is the anerly European nation that haes qualifee'd for ivery FIFA Warld Cup they hae been permittit tae enter an aw. Brazil is the anerly ither side in the warld wi this distinction.
Trophies[eedit | eedit soorce]
References[eedit | eedit soorce]
- "Germany: FIFA/Coca-Cola World Ranking". FIFA. Retrieved 12 September 2013.
- "All matches of The National Team in 1908". DFB. Retrieved 1 August 2008.
- "All matches of The National Team in 1912". DFB. Retrieved 1 August 2008.
- "All matches of The National Team in 1909". DFB. Retrieved 1 August 2008.
- Note that this match is nae considered tae be a full internaitional bi the Inglis FA, an daes nae appear in the records o the Ingland team
- "Germany". FIFA. Retrieved 14 January 2012.
- "Germany's strength in numbers". UEFA. Retrieved 14 January 2012.
- "Statistics – Most-capped players". DFB. Retrieved 11 October 2011.
- "Statistics – Top scorers". DFB. Retrieved 11 October 2011.
- "Olympic Football Tournament Montreal 1976". FIFA. Retrieved 28 December 2011.
- Silver, Nate (13 July 2014). "Germany May Be the Best National Soccer Team Ever". FiveThirtyEight. Retrieved 15 July 2014.