2014 FIFA Warld Cup
|Copa do Mundo da FIFA
|Dates||12 Juin–13 Julie|
|Teams||32 (from 5 confederations)|
|Venue(s)||12 (in 12 host cities)|
|Champions||Germany (4t title)|
|Goals scored||171 (2.67 per match)|
|Attendance||3,429,873 (53,592 per match)|
|Tap scorer(s)|| James Rodríguez
|Best player||Lionel Messi|
|Best young player||Paul Pogba|
|Best goalkeeper||Manuel Neuer|
The 2014 FIFA Warld Cup will be the 20t FIFA Warld Cup, an internaitional men's fitbaa tournament, that is scheduled tae tak place in Brazil frae 12 Juin tae 13 Julie 2014. It will be the seicont time that Brazil haes hostit the competeetion, the previous bein in 1950. Brazil wis electit unchallenged as host naition in 2007 efter the internaitional fitbaa federation, FIFA, decreed that the tournament would be staged in Sooth Americae for the first time syne 1978 in Argentinae.
The naitional teams o 31 kintras win forrit qualifeecation competeetions that begoud in Juin 2011 tae spiel wi Brazil in the feenal tournament. Thare will be a tot o 64 spiels in twal ceeties athort Brazil in aither new or developit stadiums, wi the tournament oncoming wi a group stage. For the first speal at a Warld Cup, the spiels will uise goal-line technology.
With the host kintra, aw winners sin the first Warld Cup in 1930 (Argentinae, Ingland, Fraunce, Germany, Italy, Spain an Uruguay) hae qualeefied for this competeetion. Spain is the forgane winner, haein defeatit the Netherlands 1–0 in the 2010 Warld Cup feenal to win its first Warld teetle. The foregane fower Warld Cups in Sooth Americae war aw wan by kintras in Sooth Americae.
Host walin[eedit | eedit soorce]
In Mairch 2003, FIFA announcit that the tournament wad be haudit in Sooth Americae for the first time sin 1978, in line wi its syne-acteeve rule o birlin the richt tae host the Warld Cup amang different continents. The deceesion meant that it wad be the first time that twa Warld Cups will be ootby Europe efter ither. Anerlie Brazil and Colombie declared thair bodes but, efter Colombie endit its bode, Brazil wis offeecially electit as host on 30 October 2007.
Teams and offeecials[eedit | eedit soorce]
Qualifeecation[eedit | eedit soorce]
Final draw[eedit | eedit soorce]
The 32 teams war tae be drawn intae the aicht groups o the group stage. In buskin for this, the teams war guidit intae fower pats wi the seiven heichest-rankit teams jynin host nation Brazil in the seedit pat. As wi the foregane tournaments, FIFA aimit tae creaut groups whilk haed lairge geographic sinderin an syne the unseedit teams war set intae pats by geographic conseederations. Unner the draw procedure, one team drawn hap-nap wis firstly muived frae Pat 4 tae Pat 2 tae creaut fower equal pats o eicht teams.
Squads[eedit | eedit soorce]
As wi the 2010 tournament, ilk squad conseests o 23 players (three maun be goalkeepers). Ilk naitional associe haed tae confirm thair feenal 23-player squad no later than 10 days afore the stairt o the tournament.
Teams are alloued tae mak ahint the haund chynges in the event o sairious skaith, at ony time ere 24 oors afore thair first gemme.
References[eedit | eedit soorce]
- The Portuguese pronunciation is [ˈkɔpɐ du ˈmũdu dɐ ˈfifɐ bɾɐˈziw ˈdojz ˈmiw i kɐˈtoʁzi], in Brazil's staundart pronunciation.
- "Players - Top goals". FIFA.com.
- "Pot allocations for the Preliminary Draw". FIFA. 27 July 2011. Retrieved 27 July 2011.
- "FIFA launch GLT tender for Brazil 2013/14". FIFA. 19 February 2013.
- "If the World Cup started tomorrow". ESPN. 12 June 2013.
- "2014 FIFA World Cup to be held in South America". FIFA. 7 March 2003.
- "Rotation ends in 2018". FIFA. 29 October 2007.
- "Brazil confirms bid - Colombia withdraws". FIFA. 13 April 2007.
- "Brazil confirmed as 2014 hosts". FIFA. 30 October 2007.
- "World Cup seeds to be based on October world ranking". Espn Fc. 4 October 2013. Retrieved 12 January 2014.
- "Pot 1 seeds set for Brazil 2014 draws". FIFA. 17 October 2013. Retrieved 23 November 2013.
- "Draw procedures approved". FIFA. 3 December 2013. Retrieved 3 December 2013.
- "Final draw procedures". FIFA. 3 December 2013. Retrieved 3 December 2013.
- "Regulations – FIFA World Cup Brazil 2014". FIFA.