History[eedit | eedit soorce]
In the late-18t century an early-19t century, the wirkers o Walsall Wood wur primarily involved in the minin o limestane. In 1864, the population o the dounset expandit as Walsall Wood Colliery wis opened, as well as anither colliery in near-bi Shelfield. The Walsall Wood Colliery purchased the Pelsall Colliery frae Pelsall Coal & Iron Co. in 1894. The openin o the Walsall Wood Colliery saw the establishment o the first public services, includin a polis station an a post office. The mine wis closed in 1964 when the supply o accessible coal haed been exhaustit: In 2010 a memorial pitheid designed bi Luke Perry wis erectit tae commemorate the veelage's minin heritage.
St John's Kirk in Walsall Wood wis constructit in 1837 at a cost o £1,200. The kirk, wi its quadrangular touer, is in the Gothic style, whilst the parsonage hoose is in the Elizabethan style. The kirk is constructit oot o blue brick wi stane dressins an haes a capacity o 400.
Local Govrenment[eedit | eedit soorce]
Walsall Wood is pairt o the Aldridge North an Walsall Wood ward, in the Aldridge-Brownhills constituency, the MP o which is presently Richard Shepherd (Conservative). The aurie is representit bi three Conservative councillors, Keith Sears, Anthony Harris an Mike Flower.
Education[eedit | eedit soorce]
Sports, recreation an entertainment[eedit | eedit soorce]
Oak Pairk is a recreation centre in Walsall Wood consistin o twa soummin puils, an astro-turf fitbaa pitch, an ither sportin facilities. Walsall Wood F.C. is a fitbaa club competin in the Midland Combination Premier Diveesion. Thay play thair hame gemmes at thair grund locatit at Oak Pairk.
Walsall Wood leebrar is locatit in the umwhile Neighbourhuid Office biggin at the junction o Coppice Road an Lichfield Road. This replaces the umwhile leebrar biggin on Lichfield Road.
References[eedit | eedit soorce]
- Association of Consulting Engineers (1987). The Consulting Engineers Who's who & Year Book. Princes Press. p. 206.
- Newcomen Society (1922). Transactions - Newcomen Society for the Study of the History of Engineering. Newcomen Society. p. 166.
- Edward Lees Glew (1856). History of the Borough and Foreign of Walsall. J.R. Robinson. pp. 77–78.
- "Schools in Walsall". BBC. 11 Januar 2007. Retrieved 24 Apryle 2007.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
- Aldridge-Brownhills Conservative Association The Conservative constituency association.