Robbins at the 2012 Toronto International Film Festival
|Born||Timothy Francis Robbins|
16 October 1958
West Covina, Californie, U.S.
|Alma mater||UCLA Schuil o Theater, Film an Televeesion o the Varsity o Californiw, Los Angeles (B.A., Drama, 1981)|
|Thrift||Actor, director, producer, screenwriter, activist, muisician|
|Hicht||6 feet 5 inches (1.96 m)|
|Pairtner(s)||Susan Sarandon (1988–2009)|
Timothy Francis "Tim" Robbins (born October 16, 1958) is an American actor, screenwriter, director, producer, activist an muisician. He is kent for his roles as Nuke in Bull Durham, Jacob Singer in Jacob's Ladder, Griffin Mill in The Player, Andy Dufresne in The Shawshank Redemption, an as Dave Boyle in Mystic River, for which he wan an Academy Awaird for Baist Supportin Actor.
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ "Tim Robbins". Front Row. 2 September 2010. BBC Radio 4. Retrieved 18 Januar 2014.
- ↑ "Tim Robbins". The New York Times. Retrieved 14 August 2010.
- 1958 births
- Livin fowk
- Male actors frae Californie
- Male actors frae New York Ceety
- American anti–Iraq War activists
- American male film actors
- American male televeesion actors
- American film directors
- American mal escreenwriters
- Best Muisical or Comedy Actor Gowden Globe (film) winners
- Best Supportin Actor Academy Awaird winners
- Best Supportin Actor Gowden Globe (film) winners
- Fowk frae the Greater Los Angeles Area
- Fowk frae Greenwich Village, New York
- Stuyvesant High School alumni
- Varsity o Californie, Los Angeles alumni
- State Varsity o New York at Plattsburgh alumni
- Film directors frae Californie
- Ootstaundin Performance bi a Male Actor in a Supportin Role Screen Actors Guild Awaird winners
- 20t-century American male actors
- 21st-century American male actors