Stop at Nothing
Shortly efter the release o the baund's previous album, Destroy the Opposition, aw o the baund except for John Gallagher quit. Gallagher brought in new vocalist Vince Matthews, guitarist Mike Kimball, bassist Sean Beasley, an drummer Eric Seyanga. This album is slichtly different frae earlier DF records, in that it includit less o their oreeginal form.
The black an white pairt o the cover o the album is pairt o the photo taken bi Lewis Wickes Hine, American sociologist an photographer, cawed "Power house mechanic working on steam pump". The steam pump, on the cover, is put intae color while the oreeginal photo wis completely black an white.
Track leetin[eedit | eedit soorce]
- Schematics - 3:59
- One Shot, One Kill - 4:25
- Institutions of Deceit - 3:39
- Abandon All Hope - 6:22
- Forced Elimination - 3:22
- Stop at Nothing - 3:09
- Onslaught of Malice - 5:33
- Vengeance Unleashed - 5:08
Personnel[eedit | eedit soorce]
- John Gallagher: Guitars/vocals
- Mike Kimball: Guitars
- Vince Matthews: Vocals
- Sean Beasley: Bass
- Eric Seyanga: Drums
Trivia[eedit | eedit soorce]
A video wis produced for the sang One Shot, One Kill.
References[eedit | eedit soorce]
- Mincemoyer, John. "The Sound and the Fury". Resound. Relapse Records. Retrieved April 27, 2010.