Skate (video gemme)
|Developer(s)||EA Black Box|
|Designer(s)||Scott Blackwood (executive producer)|
|Platform(s)||Xbox 360, PlayStation 3, mobile phone|
|Mode(s)||Single-player, multiplayer, online multiplayer|
Skate (mercatit as skate.) is a skatebuirdin video game developed by EA Black Box for the Xbox 360 an PlayStation 3. It was released in North Americae on 17 September 2007 for the Xbox 360 an 24 September 2007 for the PlayStation 3 an in Europe on 28 September 2007 for the Xbox 360 an October 5, 2007 for the PlayStation 3. As o February 1, 2008, Skate haes ootsauld the 2007 skatebuirdin game Tony Hawk's Proving Ground bi a ratio o amaist 2 tae 1 on seiventt generation video gemme consoles.
Reception[eedit | eedit soorce]
IGN gave the Xbox 360 version o skate a 9.0, and the PlayStation 3 version an 8.8. Praise wis gien tae the environments, control scheme, an soondtrack. Creeticisms includit latency issues wi the online multiplayer, odd pheesics glitches, an the lack o freestyle tricks in baith the PS3 an Xbox 360 versions o the gemme (although it is possible tae dae lip tricks acause o the unique grind ingine built intae the gemme). Housomeivver, IGN hae syne editit their review o Skate, deletin the paragraph tae dae wi complaints o the PS3 version being wirse than the 360 version, efter sources on the internet lead them tae believe there is nae difference atween the twa versions o the gemme, despite uiser reviews. IGN haes no chyngit the scorin for the PS3 version o Skate. GameSpot gave it a 7.5 for the Xbox 360 version o the gemme an a 7.0 for the PS3 version. The reviews praised the game for a guid stairt an innovation, but wis creeticized for the in-gemme advertisin an product placement. . This resultit in its 0.5 lawer score. GameSpy gave it a 5 starn ratin for the 360 version, praisin it for the control scheme, presentation, expansive environments, audio, an amoont o content. It wis creeticized for the learnin curve, frustratin camera, an the slowdoun in online gemme modes. Gamespy haes syne gien the PS3 version a 5/5 as well. 
Sequels[eedit | eedit soorce]
In Februar 2008, EA preses Frank Gibeau statit in a presentation for industry analysts that the oreeginal gemme postit bigger numbers on the PlayStation 3 an Xbox 360 than rival Tony Hawk's Proving Ground. Acause o these numbers, the company haed decidit tae begin wirk on a sequel. Skate 2 wis offeecially annooncit in Mey 2008  an wis released at the end o Januar 2009.
In September 2009, EA annooncit the third instawment in the Skate franchise, Skate 3, which wis released on the PlayStation 3 an Xbox 360 in Mey 2010. The gemme is set in a new fictional ceety cried Port Carverton. New gameplay features include the ability to perform dark slides an unnerflips an Skate 3 haes a stranger emphasis on online team play than the previous gemmes.
See an aw[eedit | eedit soorce]
References[eedit | eedit soorce]
- EA : Skate Archived 2008-04-30 at the Wayback Machine
- Skate (Xbox 360). "Skate at". Game.co.uk. Retrieved 17 August 2011.
- "Skate outsells Tony Hawk 'nearly' 2 to 1". Joystiq. 1 Januar 2008. Retrieved 6 August 2008.
- var authorId = "45401530" by Hilary Goldstein (7 September 2007). "IGN Xbox 360 Skate review". Xbox360.ign.com. Retrieved 17 August 2011.
- var authorId = "45401530" by Hilary Goldstein (7 September 2007). "IGN: Skate Review". Ps3.ign.com. Retrieved 17 August 2011.
-  Archived 2008-05-16 at the Wayback Machine
- Gerstmann, Jeff (14 September 2007). "Skate for Xbox 360 Review - Xbox 360 Skate Review". Gamespot.com. Retrieved 17 August 2011.
- Gerstmann, Jeff (24 September 2007). "Skate for PlayStation 3 Review - PlayStation 3 Skate Review". Gamespot.com. Retrieved 17 August 2011.
- "GameSpy: Skate Review". Xbox360.gamespy.com. Retrieved 17 August 2011.
- "EA Goes Big in '08, '09". IGN.
- Brudvig, Erik (12 Mey 2008). "Skate 2 Made Official". IGN. Retrieved 5 August 2008.
- "IGN Confirm January 2009 Release". IGN. 31 October 2008. Retrieved 31 October 2008.
- "MAXConsole Confirm January 21st/23rd 2009 Release". MAXConsole. 25 November 2008. Retrieved 25 November 2008.
- "CVG: EA unveils Skate 3". Computer and Video Games.