The scienteefic method is a bouk o techniques for investigatin phenomena, acquirin new knawledge, or correctin an integratin previous knawledge. Tae be termed scienteefic, a method o inquiry is commonly based on empirical or meisurable evidence subject tae speceefic principles o raisonin. The Oxford Dictionaries Online define the scienteefic method as "a method or procedur that haes chairacterised naitural science syne the 17t century, conseestin in seestematic observation, meisurment, an experiment, an the formulation, testin, an modification o hypotheses". Experiments need tae be designed tae test hypotheses. The maist important pairt o the scienteefic method is the experiment.
References[eedit | eedit soorce]
- Garland, Jr., Theodore. "The Scientific Method as an Ongoing Process". U C Riverside. Archived frae the oreeginal on 19 Aug 2016.
- Goldhaber & Nieto 2010, p. 940
- " Rules for the study of natural philosophy", Newton transl 1999, pp. 794–96, after Book 3, The System of the World.
- "scientific method", Oxford Dictionaries: British and World English, 2016, retrieved 28 May 2016
- The Scientific Method by Science Made Simple. (n.d.). Retrieved November 08, 2016, from http://www.sciencemadesimple.com/scientific_method.html