Jump to navigation Jump to search
Mimas mey refer tae:
- Mimas (Giant), son o Gaia in Greek meethologie, ane o the Gigantes
- Mimas (Aeneid), a son o Amycus and Theona, wha escortit Aeneas to Italy
- Karaburun, a town and district in Turkey, umwhile cried Mimas in reference tae the Giant
- Mimas (muin), in astronomy, a muin o Saturn merked bi a giant crater on its surface
- Mimas (genus), a genus o Hawk mochs, includin the Lime Hawk-moch
- Mimas (data centre), a UK naitional academic data centre at The University of Manchester
- Mimas (baund), a Denmark based Post-Rock baund
- Mimas, a centaur mentioned in the archaic Greek epic poem, the Shield o Heracles, at line 182
Pronounced wi a feenal /z/ soond, it mey be:
- Mima mounds, the unexplained geological formations foond on the Mima Prairie, as well as ither locations
| This disambiguation page leets airticles associatit wi the same title.
If an internal link led ye here, ye mey wish tae chynge the link tae point directly tae the intendit airticle.