Logo syne Julie 2016
|Subsidiar o Marvel Enterteenment|
|Heidquarters||500 S. Buena Vista Street,|
Burbank, Californie, Unitit States
|Products||Motion picturs an televeesion|
(The Walt Disney Company)
Marvel Studios, LLC oreeginally kent as Marvel Films frae 1993 tae 1996, is a American televeesion an motion pictur studio based at the Walt Disney Studios in Burbank, Californie. The studio is a subsidiar o Marvel Entertainment, itsel a wholly awned subsidiar o The Walt Disney Company syne 2009. Bein a pairt o the Disney conglomerate, Marvel Studios wirks in conjunction wi The Walt Disney Studios, anither Disney unit, for distribution an mercatin. For financial reportin purposes, Marvel Studios is reportit as a pairt o Disney's Studio Entertainment segment.
References[eedit | eedit soorce]
- "About Marvel: Corporate Information". Marvel. Archived frae the oreeginal on May 3, 2014. Retrieved November 14, 2013. Cite uses deprecated parameter
- DeMott, Rick (November 13, 2009). "Marvel Studios Promotes Louis D'Esposito to Co-President". Animation World Network. Archived frae the oreeginal on October 4, 2013. Retrieved October 2, 2013. Cite uses deprecated parameter
- "The Walt Disney Studios – Our Businesses". The Walt Disney Company. The Walt Disney Studios. Archived frae the oreeginal on February 14, 2014. Retrieved May 28, 2012.
Marvel Studios, a division of Marvel Entertainment, produces movies based on the world's most prominent and iconic comic book empire. With a library of over 8,000 chairacters, Marvel Studios creates blockbuster film franchises which to date include Iron Man, The Incredible Hulk, Thor, Captain America: The First Avenger, and Marvel’s The Avengers. Marvel Entertainment is a wholly owned subsidiary of The Walt Disney Company.Cite uses deprecated parameter
- Lang, Brent; Shaw, Lucas (May 31, 2012). "Disney Chooses Alan Horn as New Studio Chief". The Wrap. Archived frae the oreeginal on November 3, 2013. Retrieved December 29, 2012.
Unlike at say Sony or Fox, power at Disney's studio division is very much diffused over its Marvel and Pixar brands, making the job of studio chief more ringmaster than supreme commander.Cite uses deprecated parameter
- Part I: Page 1: ITEM 1. Business. Fiscal Year 2010 Annual Financial Report And Shareholder Letter. The Walt Disney Company. Accessed on December 27, 2013. "Marvel businesses are reported primarily in our Studio Entertainment and Consumer Products segments."