A teepical airticle generatit bi Lsjbot
|Wabsteid||Lsjbot on Swadish Wikipaedia|
History[edit | edit source]
The program is responsible for 2.7 million airticles as o Julie 2014[update], twa thirds o which appear in the Cebuano Wikipaedia (the native leid o Johansson's wife Smiley); the ither third appear in the Swadish Wikipaedia. The bot can produce up tae 10,000 airticles per day. Its operation haes generatit some creeticism, frae those who suggest the stub airticles lack meaninful content an a human touch. Warldwide attention wis brocht tae the bot in Julie 2014 when a profile o it appeared in The Wall Street Journal. The Sydney Morning Herald compared the bot tae Phil Parker, allegitly the maist published author in human history, wha haes published ower 85,000 beuks, each o which is completit in less than a oor uisin computers. Ithers compared the development tae the recent annooncement bi the Associated Press that it planned tae uise bots tae write airticles. Johansson coontered attacks on his methods bi notin that if the bot does no write airticles, "otherwise they're mainly written by young, white, male nerds and reflect male interests."
On 15 Juin 2013, the Swadish Wikipaedia hit ane million airticles, the aicht leid Wikipaedia tae reach that goal. The millionth article wis creatit bi Lsjbot – which at that point haed creatit 454,000 airticles, amaist hauf the entire airticle coont o the Swadish Wikipaedia. Lsjbot wis forbye responsible for helpin the Swadish Wikipaedia become the seicont edeetion o Wikipaedia tae reach 2 million airticles, which subsequently became the seicont lairgest edeetion o Wikipaedia ahint anerly its Inglis coonterpairt.
References[edit | edit source]
- Ellen Emmerentze Jervell (14 July 2014). "For This Author, 10,000 Wikipedia Articles Is a Good Day's Work". WSJ.
- Tomlinson, Simon (15 July 2014). Is this the world's most prolific writer? Meet the Swedish physicist who has written 8.5% of everything on Wikipedia, Daily Mail
- Bagshaw, Eryk (16 July 2014). This is how Sverker Johansson wrote 8.5 per cent of everything published on Wikipedia, Sydney Morning Herald
- (15 July 2014). This Robot Has Written More Wikipedia Articles Than Anyone Alive, Business Insider
- (18 July 2014). Swedish Wiki vet sets new content record, The Local
- Gulbrandsson, Lennart. Swedish Wikipedia surpasses 1 million articles with aid of article creation bot, Wikimedia Community Blog
Freemit airtins[edit | edit source]
- Source code o Lsjbot