Liv and Maddie
|Liv and Maddie|
|File:Liv and Maddie Logo.png|
|An aw kent as||Liv and Maddie: Cali Style (season 4)|
|Theme muisic composer|
|Openin theme||"Better in Stereo", performed bi Dove Cameron|
|Kintra o oreegin||Unitit States|
|No. o saisons||4|
|No. o episodes||80 (Leet o episodes)|
|Runnin time||22-24 meenits|
|Oreeginal channel||Disney Channel|
|Oreeginal run||Julie 19, 2013– Mairch 24, 2017|
Liv and Maddie, titled Liv and Maddie: Cali Style in its fourth season, is an American teen sitcom that oreeginally aired on Disney Channel frae Julie 19, 2013 tae Mairch 24, 2017. The series stars Dove Cameron in a dual role as identical twin sisters wi entirely different personalities, wi Liv bein a girly girl who wis an actress in Hollywood for four years an Maddie bein a tomboy wi a facility for sports, particularly basketball. The series revolves around Liv readjustin tae normal faimily life efter production on her successfu television program Sing It Loud! ended, as well as the twa sisters bein best friends despite thair opposing personalities an different interests.
'Liv and Maddie wis creatit bi John D. Beck an Ron Hart, both o whom an aa served as executive producers. The series wis produced under a joint venture atween Beck & Hart Productions, Oops Doughnuts Productions, an It's a Laugh Productions. It wis an aa executive co-produced bi Andy Fickman.
Table o contents
Plot[eedit | eedit soorce]
Liv Rooney is an actress who lived in Hollywood for four years starring in a popular television program called Sing It Loud!, which haes just finished its run. She wis offered more roles in ither series an films, but decided tae come home instead acause she missed her faimily an wanted tae see them again. She returns to her home Stevens Point, Wisconsin to the open arms of her family, which includes her identical twin sister Maddie. The twins have opposing personalities an different interests. Liv is very girly an enjoys anytime someone mentions her former career, while Maddie is sporty an is the captain of her schuil's basketball team. Despite thair differences, Liv an Maddie are best friends. They have twa younger brothers named Joey an Parker. Joey is a typical awkward teen who is one year younger than the twins, while Parker is a clever teen wi a mischievous personality an the youngest child o the Rooney family. Thair father Pete is the coach for Maddie's basketball team who eventually achieves his dream of becoming coach for a college team in Beloit, Wisconsin, while thair mother Karen is the school psychologist an later vice-principal starting in the second season.
In the first three seasons, maist events take place at either Ridgewood High, the heich schuil that Liv, Maddie, Joey, an later Parker, due to bein a child prodigy, all attend, or the Rooney residence. After the Rooney house collapses due tae a series o tunnels creatit bi Parker an Maddie gettin enrolled in a college in Malibu, California, the Rooneys move there an take up residence wi Karen's younger sister Dena, who haes a daughter named Ruby who becomes a "sorta-little sister" tae Liv an Maddie. A significant featur o the series are documentary-style cutaways where major chairacters an the supportin chairacters speak tae the viewers tae explain various things an thair opinions on the situations in which they are featurt in each episode.
Cast an chairacters[eedit | eedit soorce]
- Dove Cameron as Liv and Maddie Rooney
- Joey Bragg as Joey Rooney
- Tenzing Norgay Trainor as Parker Rooney
- Kali Rocha as Karen Rooney
- Benjamin King as Pete Rooney (seasons 1–3)
- Lauren Lindsey Donzis as Ruby (season 4)
Production[eedit | eedit soorce]
Development[eedit | eedit soorce]
In the summer o 2012, Oops Doughnuts Productions haed shopped a script o a project called Bits and Pieces which featurt a blended family similar to series like The Brady Bunch an Step by Step. The series followed Jodie Sullenger (Kali Rocha), mother of Alanna (Dove Cameron) and Sticky (Joey Bragg), who married Pete Fickman (Benjamin King), father of Crystal (Cozi Zuehlsdorff) and Brody (Tenzing Norgay Trainor), with all six adjusting to life under the same roof. Eventually, Disney chose to change the concept of Bits and Pieces into one about a pair of twins. Now titled Liv and Maddie, the series began production in Apryle 2013.
On January 13, 2014, Disney Channel renewed Liv and Maddie for a 13-episode second season slated to premiere in fall 2014. The second season was later expanded to 24 episodes. The second season premiered on September 21, 2014. The series was renewed for a third season by Disney Channel on April 3, 2015. The third season premiered on September 13, 2015. On December 21, 2015, actress Dove Cameron stated that Disney Channel was picking up Liv and Maddie for a fourth season. On June 20, 2016, series creator Ron Hart announced on Twitter that the fourth season would premiere in fall 2016. On July 1, 2016, Dove Cameron stated that they had filmed the series' final episode. On August 19, 2016, it was announced by the series creators, John D. Beck and Ron Hart, that the final season would be called Liv and Maddie: Cali Style. They also stated that the fourth and final season would premiere on September 23, 2016.
Casting[eedit | eedit soorce]
Casting took place during the spring of 2012; however, only a pilot episode was produced. Instead of hiring a new cast, production chose to keep those whom they had already hired and film a completely new pilot. The story now focused on Dove Cameron playing dual roles with the same parental units and brothers. Lead billing for Cozi Zuehlsdorff was later dropped to guest star. The family name of "Rooney" was picked because of Sullenger's enjoyment of the Pittsburgh Steelers, a team owned by the Rooney family.
Broadcast[eedit | eedit soorce]
Liv and Maddie airs on Disney Channel in the United States and Family Channel in Canada. The pilot episode aired as a preview on July 19, 2013. The first promo for the series was seen on June 28, 2013. The series officially premiered in the United States on September 15, 2013, and in Canada on September 20, 2013.[citation needit] The series stopped airing in Canada on Family Channel on September 1, 2015, and started airing on Disney Channel on September 5, 2015.[citation needit] La Chaîne Disney in French Canada premiered the episode "Home Run-a-Rooney" on March 24, 2016, twenty days before the US and Canada airing.[citation needit] In the UK and Ireland, the series aired a preview on October 7, 2013, and later premiered on November 8, 2013.[citation needit] In Australia and New Zealand, the series premiered on October 11, 2013.[citation needit] The second season premiered on January 8, 2015. The third season premiered on December 2, 2015.[citation needit] The series premiered in Southeast Asia on January 10, 2014.[citation needit] In the Balkans, Greece, the Middle East and Africa, the series began airing on March 8, 2014.[citation needit] The second season premiered on February 7, 2015.[citation needit]
References[eedit | eedit soorce]
- Monica Disare (September 15, 2013). "Steelers fanatic behind Disney's new series 'Liv and Maddie'". Pittsburgh Post-Gazette. Retrieved October 16, 2016.
- "Newcomer Dove Cameron Lands Dual Roles in Upcoming Disney Channel Sitcom Liv and Maddie". Zap2it. Mairch 8, 2013. Retrieved October 16, 2016.
- Philiana Ng (Januar 13, 2014). "Disney Channel Renews Liv and Maddie". Hollywood Reporter. Retrieved Januar 13, 2014.
- John D. Beck [JohnDBeckTV] (September 12, 2014). "Why haven't we got 21 episodes for season 2:(" we have 24." (Tweet). Retrieved September 13, 2014.
- Elizabeth Wagmeister (Aprile 3, 2015). "Liv and Maddie Renewed for Third Season on Disney Channel". Variety. Retrieved Aprile 3, 2015.
- Dove Cameron [DoveCameron] (December 21, 2015). "Friends. Guess what?! Disney Channel is picking up #LivandMaddie season 4" (Tweet). Retrieved October 16, 2016.
- Ron Hart [Scatter] (Juin 20, 2016). "Thank you for your amazing support this season. We hope to see you all back this fall for #LivAndMaddie #Season4" (Tweet). Retrieved Juin 20, 2016.
- Jennifer Maldonado (Julie 1, 2016). "Dove Cameron Officially Says Goodbye to Liv and Maddie". M-Magazine. Retrieved Julie 3, 2016.
- Marc Snetiker (August 19, 2016). "Liv and Maddie Gets New Title for Final Season". Entertainment Weekly. Retrieved August 19, 2016.
- "Disney Channel Casting Starring Roles for New Comedy Series Bits and Pieces". Film Television Auditions. October 16, 2012. Archived frae the original on Mey 7, 2012. Retrieved October 16, 2016.
- D Higgins (Januar 5, 2015). "200+ New and Returning Foxtel Shows". Foxtel. Retrieved Februar 1, 2015.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
|Wikiquote haes a collection o quotations relatit tae: Liv and Maddie|