Jump to navigation Jump to search
Kunda mey refer tae:
Places[eedit | eedit soorce]
- Kunda, Estonie, toun in Lääne-Viru Coonty, Estonie
- Kunda, Viru-Nigula Pairish, veelage in Viru-Nigula Pairish, Lääne-Viru Coonty, Estonie
- Kunda River, river in Lääne-Viru Coonty, Estonie
- Kunda, Indie, toun in Pratapgarh destrict in the Indie state o Uttar Pradesh
- Kunda, Burma, dounset in Pindaya Tounship, Shan State, Burma
- Khunda, Union cooncil o Tehsil Lahore, Swabi Destrict, Khyber Pakhtonkhwa, Pakistan
- Kunda Park, Queensland, industrial suburb in Sunshine Coast, Queensland, Australie
- Kunda Station, train station in Miyazu, Kyoto Prefectur, Japan
Fowk[eedit | eedit soorce]
Foreign leids[eedit | eedit soorce]
Cuisine[eedit | eedit soorce]
- Kunda is a sweet dish made of milk, succar, Khova an Elaichi (Cardamom) which is maist popular in Belgaum ceety o Karnataka State in Indie
Ither uisses[eedit | eedit soorce]
- Kunda fowk, Bantu-speakin ethnic group in Mozambique, Zambie, an Zimbabwe
- Kunda cultur, an airchaeological cultur clessification, first discovered near Kunda, Estonie
- A roond (or rectangular) hole or pit in the ground (agni-kuṇḍa, fire-pit) for storing fire during a Vedic yajña, which was part of the Vedi (altar) in Vedic religion. Also called yajna-kund.
- Kalyani (pond), Literal Sanskrit for "pond" or "loch," a teep o jasmine, a teep o oleander, a lathe, plant resin o the Boswellia genus (kent as "frankincense" an aw), an the nummer "9."
See an aw[eedit | eedit soorce]
| This disambiguation page leets airticles associatit wi the same title.
If an internal link led ye here, ye mey wish tae chynge the link tae point directly tae the intendit airticle.