Altamirano wis born in Tixtla, Guerrero, o pur indigenous Nahua heritage. His faither wis the mayor o Tixtla, this alloued Ignacio tae attend schuil thare. He later studiet in Toluca thanks to a scholarship that wis grantit him bi Ignacio Ramírez, o whom he wis a disciple. He foondit several newspapers an magazines includin El Correo de México ("The Mexico Post"), El Renacimiento ("The Renaissance"), El Federalista ("The Federalist"), La Tribuna ("The Tribune") an La República ("The Republic").
Altamirano wis preses o the Sociedad Mexicana de Geografía y Estadística (Mexican Society for Geografie an Statistics) frae 1881 tae 1889. He wis public prosecutor, magistrate an preses o the Supreme Court an aw, as well as senior officer o the Meenistry o Public Wirks an the Economy.
Altamirano wrote several beuks which haed considerable success in his time; amang them wur:
- Clemencia (Clemencia) (1869) - considered the first modren Mexican novel
- La Navidad en las montañas (Christmas in the mountains) (1871)
- Antonia (1872)
- Beatriz (1873)
- Cuentos de invierno (1880)
- Rimas (1880)
- El Zarco (written 1885–1889, published 1901)
References[eedit | eedit soorce]
- Auto-translated Bio at mexicodesconocido.com.mx ("Unknown Mexico" website)