Hinkley Point C nuclear pouer station
|Hinkley Point C nuclear pouer station|
The headland at Hinkley Point with the current power stations visible in the background
|Kintra||England, United Kingdom|
|Location||Somerset, South West England|
|Construction cost||£19.6bn to £20.3bn|
|Operator(s)||Expected NNB Generation Company|
|Mak an model||EPR|
|Units planned||2 × 1630 MWe|
|Nameplate capacity||3260 MWe (planned)|
|Thermal capacity||2 × 4524 MWth (planned)|
Hinkley Point C nuclear pouer station (HPC) is a project tae big a 3,200 MWe nuclear pouer station wi twa EPR reactors in Somerset, Ingland. The proposed site is ane o aicht annoonced bi the Breetish govrenment in 2010, an in November 2012 a nuclear site licence wis granted. On 28 Julie 2016 the EDF buird approved the project, an on 15 September 2016 the UK govrenment approved the project wi some safeguards for the investment. The plant, which haes a projected lifetime o sixty years, haes an estimatit construction cost o atween £19.6 billion an £20.3 billion. The UK Naitional Audit Office estimates the additional cost tae consumers (abuin the estimatit mercat price o electricity) unner the "strike price" will be £50 billion. Financing o the project is still tae be finalised, but the construction costs will be peyed for bi the mainly state-owned EDF o Fraunce an state-owned CGN o China.
Hinkley haes faced ongoing criticism, an calls hae been made for the project tae be completely halted. Accordin tae December 2017 estimates, Hinkley is bein biggit for £20.3bn bi 2025, tae be peyed ower a 35 year period. It wis reportit that twa firms coud already big wind turbines for £57.50 per megawatt oor for 2022-23, while Hinkley's costs wad mean £92.50 per megawatt oor, nae generated until at least twa years later.
See also[eedit | eedit soorce]
References[eedit | eedit soorce]
- "Archived copy". Archived frae the oreeginal on 31 March 2017. Retrieved 2017-03-31. Cite uses deprecated parameter
|deadurl=(help)CS1 maint: archived copy as teetle (link)
- "Striking drone footage shows Hinkley Point C under construction – video". The Guardian. 31 March 2017. Archived frae the oreeginal on 5 April 2017. Retrieved 31 March 2017. Cite uses deprecated parameter
- "Hinkley Point: EDF raises cost estimate for nuclear plant". BBC News. BBC. 3 July 2017. Retrieved 3 July 2017.
- "Cost of Hinkley Point nuclear plant climbs another £1.5bn to over £20bn, as project is again delayed". The Telegraph. 3 July 2017. Retrieved 3 July 2017.
- "Government closes 'historic' deal to build first nuclear plant in a generation". ITV.com. Archived frae the oreeginal on 31 December 2013. Retrieved 31 December 2013. Cite uses deprecated parameter
- "Nuclear power: Eight sites identified for future plants". BBC News. 18 October 2010. Archived frae the oreeginal on 19 October 2010. Retrieved 18 October 2010. Cite uses deprecated parameter
- "Hinkley Point's cost to consumers surges to £50bn". The Telegraph. 18 July 2017. Retrieved 5 August 2017.
- "Hinkley Point nuclear agreement reached". BBC News. 21 October 2015. Archived frae the oreeginal on 21 October 2015. Retrieved 21 October 2015. Cite uses deprecated parameter
- See N Butler, 'Should the UK government fund new nuclear?' (8 January 2018) FT
- See H Watt (21 December 2017) Guardian
- R Harrabin, 'Offshore wind power cheaper than new nuclear' (11 September 2017) BBC