Jump to navigation Jump to search
Franchise aye means a richt or privilege. It mey refer tae:
- Suffrage, the ceevil right tae vote
- A franchise (i.e., a franchise outlet) operatit unner the business wey o franchising: the licensin o trademarks an weys o daein haunlin. This use o the term is maist common in North America
- An exclusive right
- A government-granted monopoly, e.g. a "TV franchise"
- A professional sports coar, a usage originating an prevalent in the Unitit States, aye operatit unner the American-style o a professional sports league organization
- Relocation o professional sports coars, in UK usage
| This disambiguation page leets airticles associatit wi the same title.
If an internal link led ye here, ye mey wish tae chynge the link tae point directly tae the intendit airticle.