European migrant creesis
Jump to navigation Jump to search
The European migrant creesis[n 1] or European refugee creesis[n 2] arose throu the risin nummer o refugees an migrants comin tae the European Union, athort the Mediterranean Sea or throu Sootheast Europe, an applyin for asylum.
Notes[eedit | eedit soorce]
References[eedit | eedit soorce]
- "Europe migrant crisis".
- "The battle over the words used to describe migrants".
- "Europe's Migration Crisis".
- "Refugees or migrants – what's in a word?".
- "European migrant crisis: A country-by-country glance".
- "Europe's African Refugee Crisis: Is the Boat Really Full?". Der Spiegel. 15 April 2014.
- "UNHCR chief issues key guidelines for dealing with Europe's refugee crisis". UNHCR."This is a primarily refugee crisis, not only a migration phenomenon".
- "European Refugee Crisis 2015: Why So Many People Are Fleeing The Middle East And North Africa". International Business Times. 3 September 2015.
- "What You Need to Know About Europe's Refugee Crisis: Q&A". Bloomberg. 8 September 2015.
- "UNHCR viewpoint: 'Refugee' or 'migrant' – Which is right?". UNHCR."The majority of people arriving this year in Italy and Greece especially have been from countries mired in war or which otherwise are considered to be 'refugee-producing' and for whom international protection is needed. However, a smaller proportion is from elsewhere, and for many of these individuals, the term 'migrant' would be correct."