European Union (restrictit)
|Foonder(s)||Luis von Ahn, Severin Hacker|
|CEO||Luis von Ahn|
|Industry||Online eddication, Professional certification, Translation, Croudsoorcin|
|Services||Leid courses, Duolingo Test Center, Duolingo for Schools|
|Slogan(s)||Free language education for the world (Scots: Free leid eddication for the warld)|
|Alexa rank||881 (June 2016[update])|
|Launched||30 November 2011|
|Native client(s) on||Android, iOS, Windows Phone|
Duolingo is a free leid-learnin platform that includes a leid-learnin wabsteid an app, as well as a deegital leid profeeciency assessment exam. Duolingo offers aw its leid coorses free o chairge. As o Aprile 2016, the leid-learnin wabsteid an app offer 59 different leid coorses athort 23 leids; wi 23 additional coorses in development. The app is available on iOS, Android an Windows 8 an 10 platforms wi aboot 120 million registered uisers athort the warld.
References[eedit | eedit soorce]
- Uisers o the EU canna be involved in the translation o ony documents: "Terms and Conditions of Service". Duolingo.
Temporary Restrictions on Users from the European Union. Users within the European Union are not presently allowed to submit materials for translation or translated materials to Duolingo. While these users can continue to use the educational services offered through the Website, they will not be involved in the translation of any documents. If you submit a request for translation or translated materials to Duolingo, you thereby warrant and represent that you are not currently within the European Union, did not translate the document within the European Union, and will not be within the European Union when your translation request has been finalized.
- "Duolingo moving to East Liberty, plans to add employees". The Business Journals. Retrieved March 24, 2016.
- "Duolingo". Ranking. Alexa Internet. Retrieved June 3, 2016.
- "100M users strong, Duolingo raises $45M led by Google at a $470M valuation to grow language-learning platform". Venture beat. Retrieved June 21, 2015.
- "Duolingo – Learn Languages for Free". Windows phone. Microsoft. Retrieved November 21, 2014.